Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

jennsans skrev 2008-07-10 06:02:27 följande:
    min bror kom förbi en snabbis i går o meddelade att Alexander ska få en till kusin hihi roligt detta tycker jag.. trodde de va klara med barntillverkningen då hon mått så dåligt i sina grav (spytt hela tiden typ alltså inte kommit ur sängen knappt) o fått akupuntur mot detta o så har de inga tomma rum i sin villa haha men när man tänker efter har de varit extremt "på" alexander = bebissjuka hehemen det blir skojjigt =)så även om jag är liten sladdis i familjen hamna inte mina barn längst ner på kusinskaran ;)
    Ett Jätte Grattis till dem
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:10:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:07:48 följande:
    visserligen ammar jag inte men honung är något jag avskyr tyvärr =/
    Attans bövlar oxå... Okej
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:13:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:12:07 följande:
    inge mer tips?
    tänker juuu *S*

tycker du om The??? Då skall du försöka dricka det så varmt som möjligt.. Annars finns det bra grejor på apoteket *S*
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:22:47 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:21:14 följande:
    nej dricker inte te heller.. jo ska tvinga gubben till apoteket för själv orkar jag inte göra allt som krävs för att ens komma iväg.. erfarenhet av något från apoteket? satt precis o kolla internet vad som finns där ;)
    Ler okej gör det , jooo det finns en tablett man suger på som är så jäkla bra näre gör ont i halsen orange ask me nått vitt inslag i.. börjar på S fean heter den... har ingen ask kvar heller så jag kan tjyvkika på... runda platta tabletter som läkerol men större..
  • Anns krypin

strepsils är bra oxå!!! bafucin ja det låter mega bekant!!

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:46:05 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:44:15 följande:
    ok :) ja han får nog schoppa loss lite så man får prova :)sitter bara o tittar på A o ler då han spatserar omkring här o grejjar lite med gåvagnen där hans favoritnalle ligger :)
    går han me gåvagnen än??? Johanna försäker å försöker *S* men hon har ett tålamod som mamma *asg*
  • Anns krypin

Vad köper man till en 1åring????

Johanna har jag redan hittat till, men hmm den andra då??

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:51:24 följande:
    vilken priskklass ungefär?? vi fick kläder, badpool, klädhängare + måttstock, bobbycar, pussel, o nån sak från nallens som djur i ett hus man kan trycka på så låter de o så spelar den melodier också (väldigt populär) kommer inte på nåt mer just nu..
    tjaaa pris?? det är oxå hennes första födelsedag... 4-500kr ??

djur i hus lät kul.. pool har den lilla tjejen redan.. skall kolla runt lite i lilla katrineholm finns jue en leksaksaffär haha..
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 07:00:31 följande:
    finns ju sånna med som spelar musik lite när man stoppar i bollar upptill eller i mun på figurer.. A förstår sig inte riktigt på detta dock haha men det kommer väl.. ähh kommer inte in där men den finns på leklust hemsida i katalogen (den med djuren) ser ut som ett platt hus med rött tak o fyra djur som i fönster typ
    Jag får kolla lite dära då

Lill tjejen som skall presenten är väldit duktig som jag hört *S* å sett förut..
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 07:09:13 följande:
    mm piggelin kl 7 på morgonen är inte det vanligaste.. var tvungen för halsen :/
    nöden har ingen lag,
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2