Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-07-08 08:31:06 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-08 08:23:07 följande:
    men åh!!!!!!!!!!!! då får la HON komma iså fall???? *suckar DJUPT*
    komma?? det sköter väl gubben??

hon behöver inte komma *tycker* orka ha henne här?
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-08 09:52:06 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-08 09:38:41 följande:
    hellre det än att behöva åka dit....skulle jag tycka iaf...vill hon umgås får hon väl ta sig själv *mohahahahahahahaha*
    du har så rätt
  • Anns krypin

Hallå.......
    Tips på mat tills imorrn, öö vi kör GI *L*

Nu är smarriga tårtor beställda tjoohooo hahaha fick snacka me tjejen som skall göra dem å fan så snopen jag vart!!! Det va som att höra mej själv snacka Hmmmmmmm samma sätt å bjäla på å samma röstläge... Mörkrädd vart jag vid 11.00 på förmiddagen hahaha.. Det kommer att bli så bra på Johannas dop *längtar* köpt en lagom klänning till henne me som går i lila *L* så söööööööt tvär randig klänning i två olika lila ljus å mörk..gaaaaaaaaaaaah... fan ja borde ha bantat bort 20 kg innan dopet MORR fatta kameran lägger jue på 40kg på en juh, så jag lär synas som 350kg valross *suckar* nåja bäst å se till att jag fotar BARA!! asg... kul att både mim mamma & pappa kommer på samma dag fast dem lever åtskilda.. Pappa ville att vi skulle va me på samma familjekort.. hmm vet jue inte hur det är å ha föräldrar samboende , så jag får försöka ge Johanna den bästa oppväxten jag kan...

• Anns krypin
    Tania skrev 2008-07-08 21:27:59 följande:
    Vad blidde det för tårta då?
    ååå till dopet vart det 4 jordgubbstårtor men en av dem är lite speciell *L* det skall va en bild på den.. dem andra tre skall oxå va lite fina , hon fick mest fria händer näre gäller dem. skall maila bilder till henne innan den 12/7 '

det där me bild är nått JAG alltid drömt om *L* inte nån bild på mej men nått speciellt i mitt liv å just nu & for ever äre Johanna.. Men det gav mej tips om brölloppsdagar osv, för det finns ingen riktigt här i närheten som du faktiskt där man kan få beställa andra speciella tårtor å det är lite synd tycker jag, men valla är litet å Katrineholm håller på att växa men konditorjobb äre snålt me tycker jag
  • Anns krypin
    Tania skrev 2008-07-08 21:36:29 följande:
    Jag får väl öppna en tårtbutik i Valla
    Du är såååå välkommen *L*
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 05:24:57 följande:
    vi är sjuka här hemma :( varit vakna ett tag men verkar som a har somnat om nu (på mig)
    Men ni får nu allt krya på er som bara den, går inte att va sjuk juu .. Kramisar
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 06:47:35 följande:
    = krig på skötbordet
    asg, krig på skötbord hahahaha... inte slåss nuuu

mini var vaken mellan 01-02 inatt hon hade nog haft mardröm å sen kastat av sej sin sovfilt.. Så jag är lite lagom seg ja me *L*
  • Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:48:45 följande:
    Jennsans: S L A P P A Städa lite här hemma ikväll iaf, så städa blir det endå.Fast igår var vi hela dagen i knivsta å flyttstädade en fruktansvärt äcklig villa *kräks*. Inte kul när man får sånna objekt. urk.
    har du städfirma?????
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2