Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

öööö jag?? näähää *visslar* vet inget om det , hahahaha antingen marcus el jag meeeeeeeeeeeeeeen kenneth kan det me va...

• Anns krypin

vare han??? nä nu jäääklars hakar!!! får man göra så?? vavavava..... nää nästa gång får han hålls i trädgårn

• Anns krypin

arbete!!! haha japp så fåre bli, jälla groggers.. ska man behöva slava efter sånna??? Näää

gå å mys i soffan tja

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-08 06:50:58 följande:
    ooo ja vet känslan!...den går över...och övergår till "Men suuuuck vad vill du nu" när de ropar hela tiden
    skrattar, men ååååååååååååååååååh, inte sånt nuu *S* lever på gårdagen än

men jag fattar va du menar, men så skönt att höra mamma istället för pappa hela tiden *L*
  • Anns krypin

Nu är frukost avklarad, å dammsugning... Nu åker johanna runt i gåstolen å mummlar mamma å isse *asg* aj lav maj unge *S*

• Anns krypin

svart tröja å grå katt , NÄÄÄÄÄ morrar... måste ta fram torkställning, vill hänga tvätt...vill å vill är ett nödvändigt ont...

Jaha imorrn skall guben iväg på äventyr, å jag blir hemma , t.om farmor skall bort en heeeeel vecka åååå hahahahaha tulle..

• Anns krypin

TANT???? shit va old du gjorde mej....

hahaha semester jaaaa verkligen, nu får JAG bestämma själv hurra!!!!! skall fan ha fest *S*

• Anns krypin

27+ gapflabb hahahaha, gulli du...

Ja bort me TANT omedelbart!!! *asg* fi fasen så gammel har ja aldrig kännt mej även om ja är både moster & faster & mamma

hahaha festen i valla ekar än men tjohoooo ensam hela dagen imorrn så då ska fanken ja å Johanna busa runt

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-08 08:11:02 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-08 08:06:40 följande:
    ja göött!!!! hoppa i sängar.....häng i gardiner....frukost i soffan... asg
    hahaha lita på att kul blir det

har inte testat att hoppa i säng, men studsmatta är kul fast då sitter Johanna å skuttar när man hjälper te me hoppningen hahaha
  • Anns krypin

gungbräda?? näääää det har vi verkligen inte testat , väntar me det ett tag *L*

farmor tror att vi kommer å fikar idag IGEN??? var där igår å fika... Vägrar åka idag me!! måste fixa en heldel här hemma , sånt som bara blir halvfärdigt.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2