... Född: Juli 2007 ... 2
öööö jag?? näähää *visslar* vet inget om det , hahahaha antingen marcus el jag meeeeeeeeeeeeeeen kenneth kan det me va...
öööö jag?? näähää *visslar* vet inget om det , hahahaha antingen marcus el jag meeeeeeeeeeeeeeen kenneth kan det me va...
vare han??? nä nu jäääklars hakar!!! får man göra så?? vavavava..... nää nästa gång får han hålls i trädgårn
arbete!!! haha japp så fåre bli, jälla groggers.. ska man behöva slava efter sånna??? Näää
gå å mys i soffan tja
Nu är frukost avklarad, å dammsugning... Nu åker johanna runt i gåstolen å mummlar mamma å isse *asg* aj lav maj unge *S*
svart tröja å grå katt , NÄÄÄÄÄ morrar... måste ta fram torkställning, vill hänga tvätt...vill å vill är ett nödvändigt ont...
Jaha imorrn skall guben iväg på äventyr, å jag blir hemma , t.om farmor skall bort en heeeeel vecka åååå hahahahaha tulle..
TANT???? shit va old du gjorde mej....
hahaha semester jaaaa verkligen, nu får JAG bestämma själv hurra!!!!! skall fan ha fest *S*
27+ gapflabb hahahaha, gulli du...
Ja bort me TANT omedelbart!!! *asg* fi fasen så gammel har ja aldrig kännt mej även om ja är både moster & faster & mamma
hahaha festen i valla ekar än men tjohoooo ensam hela dagen imorrn så då ska fanken ja å Johanna busa runt
gungbräda?? näääää det har vi verkligen inte testat , väntar me det ett tag *L*
farmor tror att vi kommer å fikar idag IGEN??? var där igår å fika... Vägrar åka idag me!! måste fixa en heldel här hemma , sånt som bara blir halvfärdigt.