Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! varför skall det va så jälla svårt å få ta bort kråkor ur minis näsa nu dåååååååå... När hon är 2,3,4,5, år då jäklar får man vällan ta vantar på händer för att hon inte skall ha fingrar JÄMT i näsa!!!

MVH: frustrerad morsa

ASG

• Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:56:02 följande:
    Anns krypin: nä men jobbar vid behov på en här i stan. ELler ja, jag började där i tisdags. Men har jobbat som städare förut tyvärr. ( inget drömjobb ).Idag ska jag träffa ett annat städbolag som nog inte blir glada att jag redan har jobb hela juli ut =) Men dom får allt ta och erbjuda mig ett jobb tills mitten/slutet av aug då Josef förhoppningsvis e färdiginskolad på dagis.Vill helst ha ett jobb som bara är några timmar per dag, eller bara 2-3dgr i veckan.
    Ahaaaaa, håller mina tummar å ögonbryn att det löser sej för dig... Inget fel å städa men bara lönen var där efter.....

kram
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 06:58:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-09 06:51:22 följande:
    vet hur du känner dig.. hade pass 24-02 igår natt.. o inatt vridit o vänt oss hela natten typ.. skitjobbigt..jo vi slåss haha vart inte så mycket krig idag tack o lov.. vet inte om jag orkat det idag

väldigt svårt nu för tiden att va vaken på natten, bättre va det förr när man amma.. Hmmmmmmmmmmmmmm
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 06:59:47 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-09 06:56:16 följande:
    ska vi bilda klubb.. känner mig rätt frustrerad jag med =/
    Hua det är asjobbit.. värsta kråkan i hennes näsa nu, kan fanken inte låta bli den snart... hahahaha
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 07:02:26 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-09 07:00:59 följande:
    men det är skillnad o va vaken o tampas 2 timmar på natten än att vakna lite då o då o amma = ligga lugnt i sängen(iaf för mig) dock var det pissigt jobbigt o amma med men kroppen vänjer sig fort med den extra sömn man fått mot när man ammade..
    jag gick opp å amma , kunde inte lära mej att ligga å amma
  • Anns krypin

Sålt husvagen ikväll *L* känns bra men nu kan ingen sova över i den mer... nåja kul så länge det vara...

Nu äre dags å spana ny harkel nyare heter det... Den som vi köper nu sen kommer inte att stå hemma, utan i en lada under tiden man inte nyttjar den..

Så hur har eran dag varit?? jag har haft det gott me Johanna, vi har vart å åkt rushkana å haft picknick hemma Jätte skoj.. och så har jag blitt förväxlad oxå HAHAHA, där ser man...känndes bra ASG... nääää nu vet ja inte mer än att koppla av snart i sänga...ny dag imorrn å nya äventyr

• Anns krypin

samlar man nummer här ??? skrattar

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-09 21:48:22 följande:
    för er som vill se hur vårat kök ser ut så finns nya bilder här;lindisen81.blogspot.com/
    JISSES så fint kök!!!! Grattis.... fasen ett sånt vill ja haaaaaaaaaaaa...
  • Anns krypin

Mörra på er alla gooodingar, solen skiner å det är toppen. Kaffet är jue klart å opphällt på termos så ni kan få om ni vill... Idag blir det utflyckt å mamman får följa me hahaha, Askersund nånstans,skall hälsa på gubens syrra som campar där..

Va blir era äventyr idag då??

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:03:23 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 05:57:40 följande:
    morrn morrn.. blir hemma jag o hoppas gubben kan hitta nåt mirakelmedel meddan han jobbar så jag slipper mitt halsonda.. mina läkerol hjälper inte för 5 öre
    Käre vännen det är då rakt inget kul å va sjuk...Hoppas verkligen han hittar nått, när jag har så me halsen eller rethosata osv, så tar jag honung, det lidrar verkligen.. Men man skall inte ha honung om man ammar..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2