• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    hemmagjorde hamburgare, kyckling, spett av olika slag, lax!....

ja ska krydda mina kycklingar nu sen slänga dom på grillen..
  • Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    korv, tillbehör bröd =)
  • Lindisen81

för ett tag sedan grillade jag foliepaket med purjolök och paprika i, blev helt sjukt gott!

• zandrisen

Aubergine, squash, lök och sötpotatis penslade med marinad av olja, soja, vitlök och italienska salladskryddor är sjukt gott att grilla! Brukar ha det som tillbehör till köttet/kycklingen ist för den evika potatissalladen, suuuupergott och dessutom bra GI Glad

• mrsbygg

nu ligger kycklingen på grillen!

har juh pastasallad kvar sen igår så d får bli den sen gör jag en "sallad" på hericon verts, rödlök och tomat. sen blandar ja i lite olivolja pressad citron och svartpeppar...
    sen en klick keso till!

• jelikas

Shit vad hungrig jag blir nu när jag läser här. Men får stå ut ett tag till. Ska ju på student fest och där bjuds det på mat. Får hoppas det blir något jag gillar då jag är kräsen av mig. Tycker det är lagom pinsamt att va de men de går ju inte tvinga i sig saker som man inte gillar.

• Beckah82

Blev potatis fisk och kall sås här iaf.

Föressten, Alvin "fyller" 11 månader idag. Sjuuukt fort tiden går! En ynka månad kvar till födelsedagen!

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • MissHeaven

haloumi är min favorit!

zandrisen: det har hänt här med någon kväll att caspian åt upp all sin välling så jag provade att ge en dl till, ifall han var mera hungrig... och han åt nästan allt men spydde upp det i sängen en kvart senare.

Trodde faktiskt att han skulle stoppa när han var lagom mätt men icke.

• misan84

Hej på er. Usch haft fullt upp i dagarna, behöver nog vila lite Ikväll fick hampe bada inne i sin balja. Har varit pool bad varje dag i en vecka nu:) så nu behövdes lite shampo med:) så roligt att han älskar bada för det gör jag med. min sambo är en riktig badkruka hehe;)
    Igår tappade jag bort hampes första snutte i karlskrona:( såå trist. tog en stund innan han accepterade den nya med men till slut gick det.
    har jag berättat att han lärt sig gå med när man håller han?? såååå glaaaaad jag som haft sådan noja ni som kommer ihåg hehe
    OOOOOJJJJJJ kiss på golvet blev det nu hihi får nog torka hehe!!
    Åhh måste ju berätta med att vi fick köpa en ny kyl igår kväll för vår gick sönder bara sådär på natten. Glad blev jag som fick en ny nu ska jag bara "ta sönder" frysen med

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda
    MissHeaven skrev 2008-06-05 18:13:51 följande:
    haloumi är min favorit!zandrisen: det har hänt här med någon kväll att caspian åt upp all sin välling så jag provade att ge en dl till, ifall han var mera hungrig... och han åt nästan allt men spydde upp det i sängen en kvart senare. Trodde faktiskt att han skulle stoppa när han var lagom mätt men icke.
    Adam var sån upp tills han var kanske 2 år. han bara åt och åt. tills han spydde eller så fick han jättemagvärk. vi fick begränsa hans mat till rimliga mängder.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2