• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-06-05 15:50:56 följande:
    Saken var ju att du svarade på det enbart för att just jag hade skrivit och frågat om att låta skrika...Kan ju inte veta till 100 att du hade DET i tanken men det är ju lätt att tro med tanke på att det var precis så här trafsen i den andra tråden gick till. Du coh några till låtsades skriva om annat fast det egentligen var menat som pikar mot mig för att reta upp mig och få mig att framstå som bråkig. Konstigt då att det varit lugnt och fint här i tråden i 3 månader.Du är välkommen här men försök låta bli att pika mina inlägg tack. Gör som alla andra. Svara på frågor, berätta vad Sam gör, Skriv om bebisen i magen, klaga på vädret (skoja bara det FÅR du inte hahaha) eller något annat sånt. Precis som alla andra.Inte vägra skriva och så när du ser att jag ifrågasatt något gå in och pika det.
    sken är att det är dags för dig att inse beckah att allt inte handlar om dig och är riktat till dig!

jag svarade LINDISEN! skiter fullständigt i va du skrev. ska vi vara petiga var det faktiskt tania och lindisen som citera dig inte jag. jag svara LINDISEN enbart...
    sen att du har svårt att tro det så får du väll läsa inälgget både 2 och 3 ggr till...
  • mrsbygg

sitter förövrigt me lite små onda sd som kommer lite då och då..
    alla sover, och jag försöker komma på nå mat att äta.
    måste va enligt gi så d är lite svårt, kan inte bara slänga ihop nått...humf

grillade igår, så hum...kanske ska grilla idag igen fast typ nå annat. men va ska man ha till? gjorde en svin god pastasallad till igår..
    så inge sånt idag..

• Lindisen81

grilla kan man ju göra hur mkt som helst sååå gott! vi grillade oxå ogår, idag blir det något så roligt som; fiskpinnar med potatis, hehe

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 16:06:24 följande:
    grilla kan man ju göra hur mkt som helst sååå gott! vi grillade oxå ogår, idag blir det något så roligt som; fiskpinnar med potatis, hehe
    ohh d är faktiskt gott...
    men inte gi vänligt, suck...jäkla karl å hålla på hehe...

ska nog grilla lite kyckling..men va fan..tillbehör?!
    förstår inte, brukar alltid hitta på nått..
  • Lindisen81

till grillad kyckling brukar jag göra en creme fraiche röra, pastasallad med pest o fetaost =) sååå gott!

• mrsbygg

åt pastasallad igår juh och grillad fläskfile..

måste åka handla snart om ja måste ha nått hehe..
    jaja kommer la på nått..

• Prinsessan Zelda

bla bla bla...... känns lite kyligt här inne idag trots värmen

Vi ska grilla fläskfile ikväll. med ris tror jag för potatisen är typ slut. det mesta börjar ta slut här hemma, men man vill ju inte handla massa mat när vi åker på lördag. Har tagit ner resväskorna från vinden idag, och tvättat allt som går att tvätta. men packa gör jag imorgon kväll. tar inte med så mycket kläder för det ska SHOPPAS!!!!! Funderar mest på vad som behövs på resan, det är det jobbigaste, väl där kan man ju köpa allt man behöver.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • zandrisen

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.............! Glömmer liksom att äta själv ibland, och nu har det hänt igen. Mick är ju världens matvrak, så det är ingen idé att gå till köket och svira ihop nåt till mig innan han lagt sig, för då ska han också ha, och han är redan spy-mätt som det är. Är det bara jag som har värsta bulimibarnet? Skämt åsido, han säger aldrig ifrån om att han är mätt! Han äter i princip tills han spyr, så man får stoppa honom och inte ge så stora portioner Fundersam

Ska nog blåsa upp barnpoolen imorgon, vi har 30 grader varmt och det ska tydligen bli ännu varmare imorgon, puh! Skulle bra gärna vilja köpa AC, synd att det är snordyrt!

• Donna69

tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???
    känns en aningens tjatigt *fniss*

snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    Majskolvar och kyckling
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2