• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-06-05 12:30:44 följande:
    Hon ligger och skriker och du sitter vid datorn? okej.
    eh ja och?? jag sitter ju inte direkt bredvid henne å skriker. frågor på det?
  • Lindisen81

inez ville hur som helst inte sova och den elaka mamman lät henne skrika för sig själv i säkert fem minuter!!! wohoooo vad ska folket säga nu, haha. la oss tillsamans i sängen o busa en stund men ingen somna, nu försöker en trött inez reta gallfeber på mig å dra ut datasladden hela tiden å säga titta! jag som vill mecka ikea möbler, unge sov nu! haha, nä ska försöka lägga henne igen =)

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 13:34:07 följande:
    inez ville hur som helst inte sova och den elaka mamman lät henne skrika för sig själv i säkert fem minuter!!! wohoooo vad ska folket säga nu, haha. la oss tillsamans i sängen o busa en stund men ingen somna, nu försöker en trött inez reta gallfeber på mig å dra ut datasladden hela tiden å säga titta! jag som vill mecka ikea möbler, unge sov nu! haha, nä ska försöka lägga henne igen =)
    haha gull unge!

omg ja måste va monster mamman från hell...lät sam skrika typ 10 min inatt nä rhan vägrade somna om efter både mys och välling...

bäst ja går å ringer soc me en gång...
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-06-05 13:36:03 följande:
    haha gull unge!omg ja måste va monster mamman från hell...lät sam skrika typ 10 min inatt nä rhan vägrade somna om efter både mys och välling...bäst ja går å ringer soc me en gång...
    BÖRJA inte bråka i den här tråden. Har du hållt dig borta hittills behöver du INTE komma in och försöka skapa saker som inte finns, TACK.

De där är INGET annat än ett sätt att skapa trist stämning.

TVI!
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 13:34:07 följande:
    Eftersom du framställde dig själv att vara så att du lät henne ligga och skrika medan du bara satt vid datorn och var irriterad på hennes skrikande så är jag glad att jag frågade så att du fick anledning att skriva den här fortsättningen

Den lät nämligen mycket trevligare. Vad jag ar ute efter var en vidareutveckling helt enkelt

Alvin skriker också på det viset så det var inte det men vissa sätter ungen i sängen och går bara, end of story typ. Det är ju synd om man framstår så fast man inte är så.

• Donna69

jag läste mammab:s inlägg som ett "skämt"

synd att sååååå många inte gör det.

mammab: JAGlär va monstermamman isf! jag låter aldrig sessan skrika ensam i sängen. jag verkar va ensam om det....men jag utvecklas väl. har inte kommit över den tröskeln än=(

• Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-06-05 14:04:48 följande:
    BÖRJA inte bråka i den här tråden. Har du hållt dig borta hittills behöver du INTE komma in och försöka skapa saker som inte finns, TACK.De där är INGET annat än ett sätt att skapa trist stämning.TVI!
    jag tog det mer som ett skämt det mammab skrev... försök att inte vrida o vända på allt istället...

sak samma, inez sitter å surar i sin sulky å tittar på barnkanalen (fy elaka mamma som låter ungen se på tv!!!) och jag bygger ikea saker... har ju ett kök som kom idag som ska snickras ihop =)
  • jennsans

läste också mammab:s inlägg som ett skämt. o ser det absolut inte som ett bråk!
    undrar faktiskt vem som skapar trist stämning..

(antagligen jag då jag ens kommenterar detta men kan faktiskt inte hålla käft denna gång)

• Beckah82

Med tanke på att mammab aldrig nååågonsin skriver i denna tråd men nå råkade seen öppning till ett potentiellt tjafs och då genast gick in och skrev såå...

Ja jag läste det också som ett skämt. Naturligtvis ett skämt men det var ju menat så en pik mot min fråga om att låta skrika för att hon ville att det skulle bli ett tjafs om skrik och inte.

Jag vill inte ha sånt här i den här tråden. Sånt här tillhör tråden jag lämnade för att SLIPPA skiten. Alt har varit lugnt och fint i 3 månader, det får gärna fortsätta vara så därför föreslår jag att vi fortsätter med tråden på samma sätt som det varit i tre månader utan att börja med nya grejer som inte hör hemma här.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2