... Född: Juli 2007 ... 2
heja Inez
heja Inez
fan, hinner inte läsa allt nuförtiden. har ingen tid ju. jobbar och massa jobb och annat på kvällarna. men jag mår bra av det, höll på att bli knäpp hemma hela dagarna. men saknar alla här ju!!!!
jag jobbar heltid just nu när sambon är hemma med Isabel. sen går jag ner till 75% när Isabel börjar dagis. Min tjänst är på 75% och det är så jag vill ha det
vad jag läst så har barntandkrämen mindre fluor. vilket inte är bra i större mängder. och läste nånstans om ny forskning som visar att fluor kanske är mer skadligt än vi trott tidigare (som med alla annat ).
kul med ett till reportage beckah
tråkigt för sebbe L2K, det kan ju bli svårare att komma in i kompisgruppen då ju.
i sthlm kommun får de 30 timmar
tja, Adam har gått 30 timmar. 9-15. jag tycker det är jättebra. Han älskar dagis och han kommer lagom till leken vid 9, äter lunch, vilar, leker och äter mellis vid 14:30. sen hämtar jag. tycker det är jättebra. då kan jag också hitta på saker med Isabel som jag gjorde med Adam när han var liten. Om jag åker till tjejerna i Täby tex så hinner jag vara där ett tag innan jag måste hämta Adam, osv. Hade jag hafte tt barn som inte gillade dagis särskilt skulle han fått vara hemma mer. men han äääälskar dagis. har haft Adam hemma i sommar i 2 månader och det var ganska jobbigt. då han kräver aktivitet hela tiden och saknade sina kompisar hela tiden.