Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-08-13 20:44:44 följande:
    Jag har 39 i skor (38-40 egentligen beroende på skor)Jag har 38 på rumpanJag har 36 resten av kroppen Jag har 75 C i BH (sålänge jag ammar )Jag är 167 cm långJag väger just nu 60 kilo, dvs 2-5 kilo mer än jag villJag är tokigt otränad - viktigt att tillägga, kilona säger inte allt.
    och jag är också 167 lång men väger 63 kilo, och jobbar på att bli vältränad

för mig ligger all extravikt på magen
  • Prinsessan Zelda

jag har bh storlek 65-70 C-D beroende på bh. svårt hitta i 65 dock.

• Prinsessan Zelda
    skruttan35 skrev 2008-08-13 21:34:19 följande:
    www.ellos.se/CustomerSupport/Measurements.asp...är är en bra måttabell för bh
    det stämmer ej på mig i alla fall. har 77 under bysten och ska enligt deras tabell ha 75C. men jag har 70D oftast, ibland tom 65. det var ju konstigt?
  • Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-08-13 22:30:11 följande:
    litar inte alls på sånna måttabeller. mycket bättre att gå till ett vettigt ställe som tar ens mått!
    och att prova sig fram. för det är ju verkligen skillnad på olik märken och bh:ar!
  • Prinsessan Zelda
    Anns krypin skrev 2008-08-14 06:48:53 följande:
    HAHAHA jag glömde kökspappers rullen på rumsbordet igår , DEN hitta Johanna nyss.... tyckte fasen att det var så tyst å fröjdsamt... Johanna kolla lite hur lååååång en köksrulle är ASG dsen var låååååång.. Höll på att skratta ihjäl mej , hon såg så himla nöjd ut hahaha, satt så fint i soffan å drog ut papper å slet å rev.. Jädra busunge haha
    hahaha

det är ungefär som Adam och Isabel häromdan. Sambon är ju hemma nu och han hörde hur barnen skrattade så i Isabels rum. han tittar in och då sitter Isabel mitt i rummet och Adam har hällt ut alla hennes leksaker (mycket) runt henne så hon inte kommer nånstans typ. Hon sitter där och skrattar och Adam står utanför ringen med leksaker och ropa: Du kan inte ta mig!!
  • Prinsessan Zelda

H e l e n a

Isabel sover i pyjamas, tvådelad eller hel men med korta ärmar och ben. har bara påslakan som täcke. Men det sparkas oftast av på en gång.

• Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-08-14 22:16:12 följande:
    ok Antar att det där lagret bebbehull gör en del för värmen Obs! Syftar nu på alla hottisar här i tråden och inte specifikt på Isabel
    ha ha. men Isabel har ju faktiskt hull så det räcker och blir över kolla in låren
    74 lång och 10390g, hehe

knubbo.jpg
  • Prinsessan Zelda

hon äter till och med syrsor Räcka ut tungan

• Prinsessan Zelda
    copernicus skrev 2008-08-15 14:19:25 följande:
    gah!nu kom en granne precis in, har aldrig pratat med henne förut. Men hon kom och sa till casper att inte cykla på vägen utan på trottoaren eftersom bilarna kör fort! Jag hatar att bo här!!!Man får inte cykla på trottoaren, och bilarna SKA köra sakta i ett bostadsområde ELLER????
    håller med. trottoaren är för de som går, och kanske småbarn på en trehjuling osv. Men cyklar man ska man cykla på vägen. I stockholm är det 30 i alla villaområden, det är jättebra. Fast många kör för fort ändå. när adam börjar cykla ordentligt får han hålla sig på cykelbanor, annars gå på trottoaren, tills han är mogen att cykla i trafik.
  • Prinsessan Zelda
    jennsans skrev 2008-08-15 22:05:42 följande:
    upptäckt idag att en del bilder på A är borta sedan vi fått virus i dumburken förut.. alltså inte denna svängen men innan =( jag är så ledsen nu.. går väl över men ändå =(
    nä, vad tråkigt
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2