• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • skruttan35

misan - det var min man som gjorde det men jag tror att det är bara att dra in rep i ringen och sedan dra igenom
    gungan i ögglan som blir. (Svårt att förklara)

• misan84
    skruttan35 skrev 2008-06-02 08:21:14 följande:
    misan - det var min man som gjorde det men jag tror att det är bara att dra in rep i ringen och sedan dra igenom gungan i ögglan som blir. (Svårt att förklara)
    aaa fattar hur du menar ska testa det sen. tack:)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Pusselbiten86 skrev 2008-05-31 21:20:00 följande:
    Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?Vilket program har ni då?Eller kan man göra de på internet någonstans?Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne.. Hoppas att någon av er vet..
    Windows Movie Maker använde sambons kompis för att göra sin film.
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pusselbiten86

hej på er tjejer.. Idag är de hemma hos oss o ska ta bort en stor olje panna.. Burrar i hela huset här...
    Thias håller på att få en tand till nu så snart har han gått om storebror... Noah hade bara två hur länge som helst.. Hi hi... ,
    Sen ska vi ut i det fina vädret, hade tänkt o åka o mata änkorna o lite sånt... ,
    Ha en fin dag. Kram kram från ors

• misan84
    skruttan35 skrev 2008-06-02 08:21:14 följande:
    misan - det var min man som gjorde det men jag tror att det är bara att dra in rep i ringen och sedan dra igenom gungan i ögglan som blir. (Svårt att förklara)
    hmm funkade inte drar av mig håret snart blääää
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pusselbiten86

H e l e n a skrev 2008-06-02 08:41:14 följande:

Pusselbiten86 skrev 2008-05-31 21:20:00 följande:
    Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?Vilket program har ni då?Eller kan man göra de på internet någonstans?Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne.. Hoppas att någon av er vet..Windows Movie Maker använde sambons kompis för att göra sin film.
    1
    Okej. Då får ja se till o fixa de programmet.. Tar säkert lite tid men hoppas de blir fint..
  • jelikas

Loggade in på skatteverket nyss och jag går mina skatte pengar innan midsommar. De stod att de var påväg
    Aldrig fel med lite extra pengar så det skall köpas resesäng till Tore och en paraplysulky. Blir även ullared och inhandla en hel del kläder till både mig och Tore och sen blir det att spara resten

• Donna69
    jelikan skrev 2008-06-02 09:51:01 följande:
    Loggade in på skatteverket nyss och jag går mina skatte pengar innan midsommar. De stod att de var påväg Aldrig fel med lite extra pengar så det skall köpas resesäng till Tore och en paraplysulky. Blir även ullared och inhandla en hel del kläder till både mig och Tore och sen blir det att spara resten
    ja det är gött!!! betalas ut nu i veckan....jihaaaaa
  • zandrisen

Heeeej tjejer!
    Nyss återkommen från en underbar weekend i Barcelona, och idag fyller jag inte mindre än 30 år! Fattar inte var tiden tog vägen???

Iaf, Barcelona var mycket trevligt, shoppade massor av kläder och skor, och kikade runt i underbara inredningsbutiker, där jag tyvärr inte hade råd att handla nåt... Kostar ju lite att forsla hem om man nu slår till på nån trevlig fåtölj eller så, haha... Saknade dock ungarna tokmycket, sååå skönt att komma hem och få gossa med dom!

• Tania

En till fråga till er som rest med era små...

Ska man packa med burkmat för hela veckan?? Och i så fall håller burkarna i bagaget?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2