• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • MissHeaven

grattis zandrisen! jag har också 4 mån kvar, imorgon faktiskt.

Min sambo har bokat resa för sig och Caspian själva i höst. De ska åka över veckan medan jag jobbar. Till Budapest.

Sedan kan jag berätta att min son ska på sitt första jobb om två veckor! (Att arbeta är karaktärsdanande eller hur!)
    Han och hans pappa ska vara statister i en film nämligen! Daniel anmälde sig på en hemsida för länge sedan och så ringde de och frågade. Han sa att han inte kunde för att han var pappaledig och då tyckte de att han skulle ta med Caspian också.

Och filmen? Nej inte sagan om ringen utan "Vi hade iallafall tur med vädret 2"... hmmm lär ju bli TOTALT sågad har jag en känsla av... men lite kul ändå!

• MissHeaven

jag vill också veta när pengarna kommer!

• Donna69
    misan84 skrev 2008-06-02 13:05:51 följande:
    Hur ser man att pengarna är på väg?
    v.23 står det iaf.imorgon skulle man visst kunna se exakt.
  • H  e  l  e  n  a

Grattis säger jag med!

Kul med filmen, MissH! Man kanske skulle flytta till Trollhättan trots allt...

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vallmar

Nu har det verkligen varit ett tag sen jag var här inne. Och så upptäckte jag att det är ny tråd också.

Jag började jobba idag. Det är jätteroligt men guuuu va man längtar efter sin lilla plutt när man jobbar.
    Ha det gott i sommarvärmen=)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2