• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-06-03 08:21:07 följande:
    inom 3 dgr efter beslutet den 1: juni står det.bör vara senast imorrn lr?
    hmm det måste det ju då så bra för då ska jag till karlskrona o shoppa
    Ska bli intressant o se hur det går att ha med hampe på stan en hel dag hmmm
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda

jag får inga pengar

Isabel går riktigt bra nu när hon håller bara i ena handen, som stöd liksom. men hon är inte ritkigt redo att släppa taget helt än. tror nog hon går innan hon blir 1 men man kan ju aldrig veta. Inte för att det spelar så stor roll ändå

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Donna69

asg. O sessan som knappt står själv. Snacka om sen om man jämför med era eliter!! *fniss*

• Lindisen81

hemma efter en heldag känns det som, man blir ju trött av solen =) va först på ÖF sedan ner på stranden me några andra mammor å barn, sen en promenad å sen hem. Inez sover nu gott i sitt rum, hon kom inte riktigt till ro i vagnen, tror det va lite för varmt. jag har lyckats få färg, men hade väl en bra grund från thailand =) känns på huden som man ska hålla sig inne resten av dagen...

va gör ni andra i sommarvärmen då?

• Donna69

wiiiieee

skatten är inne!!!!!!!!

• jelikas

har fått mina skattepengar nu. Blev mer än jag räknat med då vårat hus inte var med i deklarationen. Så idag skall vi lyxa till det lite med middag och sen skall vi köpa paraply sulky och resesäng till Tore. Resten skall läggas un på vårat sparkonto och någon slant skall gå till nya kläder till mig

• annki72

JIPPI jag har fått skattepengarna jag oxå

så underbart, nu ska jag köpa blommor till trädgården

• misan84

Fick med mina idag så imorgon blir det shopping i karlskrona ska bli har aldrig varit på stan där innan
    Idag har hampe badat ute sen var vi lekplatsen en sväng med så nu är man trött. vila lite sen blir det gymmet!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • skruttan35

Måste bara få lägga in en "skryt"film på William

Jag har oxå fått deklarationspengarna idag !!

• MissHeaven

jag har inte fått mina pengar men däremot lagt ut 1200:- på tandläkaren och frisören... så nu är det tomt på kontot!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2