• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • MissHeaven

joho jag hade visst fått dem! Skönt!

• jelikas

Blev en paraply sulky idag. De hade utförsäljning på förra årets modeller på babyproffsen så det blev en babytravel lyx med stötdämpare och så
    Imorgon blir det att köpa en pool till Tore på leksaksaffären så han oxå kan bada för jag köpte en uv dräkt till honom idag på Lindex

• tacky

wäää. inga pengar på mitt konto. hade 72 öre när jag kollade.. lär väl blivit nåt fel så jag får utbetalningskort nångång i höst som vanligt.

hej förresten! trevligt med ny tråd.

angående gåendet har hon kunnat gå en månad, men inte vågat riktigt förrän nu. nu VILL hon verkligen och ställer sig upp hela tiden och börjar stappla iväg. 11 månader nu, fan vad tiden går fort. hon pladdrar hela tiden men det är inte mycket ord direkt. mamma, pappa och jaja (maja?) använder hon mest. och så gör hon världens roligaste r-ljud. rullar på riktiga r som en ringsignal.

• pilliss

Idag fick jag bekräftelse på att vi har fått dagisplats till Tarek
    När man gått ut från vår trappa så tar det 1 min att gå dit
    Ligger bredvid vårt hus. Nära o bra

Veni, Vidi, Vici...........
  • pilliss

Duktig kille

skruttan35 skrev 2008-06-03 19:47:39 följande:
    Måste bara få lägga in en "skryt"film på William

har oxå fått deklarationspengarna idag !!
    Veni, Vidi, Vici...........
  • solstraalen

Halloj tjejer!

Lite livstecken från mig Hade helt missat att det startades en ny tråd och tyckte de va lite trist att ingen hade skrivit på flera dagar
    Men så var de ju ny tråd. =)

Igår la vi Josef redan 19.00, så tidigt har han aldrig fått somna förut eftersom han oftast sover 10timmar bara.
    Å han har sovit så oroligt inatt å låtit å vridit sig non stop.
    Jag fick nästan tuppjuck inatt, tills jag kände på honom. FEBER.
    *doh doh doh doh doh doh doh*

Fast hellre nu än nästa vecka, nästa helg fyller han ju år.

Hoppas de e bra med er andra oxå och era små

Jag går å väntar på platserbjudande till dagis, har sökt från Aug, väntar även besked från skolan jag sökt in på till hösten, men de får ja allt vänta med tills veckan efter midsommar

• zandrisen

Godmorning!

Här har vi inte fått några skattepengarm vi ska ju betala Fick hjälp av mäklaren med avdrag, så nu blir det tack och lov under 5000 vi ska betala gemensamt, innan var det femsiffrigt

Mick står ministunder utan stöd, men det märks att han är skraj, så vi stressar inte direkt, dessutom var det inte såå länge sen han övergav sälstilen och började krypa. Pratar gör han desto mindre, iallafall begripligt

Vi är lovade dagisplats till Mick efter sommaren på Mollys dagis, men då det är ett fridagis så funkar det inte riktigt som med de kommunala, har alltså inte fått nån skriftlig bekräftelse. Kände nu att det nog är dags att ringa och påminna så att dom inte glömmer Mick!

Har lagt ut en del bilder på hemmet och födelsedagspresenter i bloggen för de som vill kika

• Prinsessan Zelda

kikar in lite snabbt. ska till Skansen och träffa L2K, Vallmar och LindaLennart idag. 

var imorse hos tandläkaren för jag har ont i en visdomstand, och det började bli infeterat under skinnfliken som ligger över tanden, blä. de skjöljde och hade sig, har ont som fan nu. men det är bara att proppa i sig alvedon och åka. 

hej svejs 

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2