• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Zandrisen: Grattis!!!!!

Tania: Det är faktiskt inte helt ovanligt att burkarna exploderar av trycket som blir i lastrummet på planet så lägg varje burk i en plastpåse och sen ner med dom i typ GB-glassburkar med lite papper imellan...så skulle en burk gå sönder så kan han äta de andra utan risk för glas i maten. Det hände faktiskt oss att den ena burken exploderade så vi är glada att vi hade dom så.
    Ta med massor av kex/råån, mitt tips definitivt!!!

• Tania
    Halvblod skrev 2008-06-02 21:01:31 följande:
    Zandrisen: Grattis!!!!! Tania: Det är faktiskt inte helt ovanligt att burkarna exploderar av trycket som blir i lastrummet på planet så lägg varje burk i en plastpåse och sen ner med dom i typ GB-glassburkar med lite papper imellan...så skulle en burk gå sönder så kan han äta de andra utan risk för glas i maten. Det hände faktiskt oss att den ena burken exploderade så vi är glada att vi hade dom så.Ta med massor av kex/råån, mitt tips definitivt!!!
    jo jag har varit med om att en flaska exploderat i frakten så därför va jag lite orolig för det...

Men först i plastpåse sen i låda med stötdämpning - check!
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-06-02 21:01:31 följande:
    Zandrisen: Grattis!!!!! Tania: Det är faktiskt inte helt ovanligt att burkarna exploderar av trycket som blir i lastrummet på planet så lägg varje burk i en plastpåse och sen ner med dom i typ GB-glassburkar med lite papper imellan...så skulle en burk gå sönder så kan han äta de andra utan risk för glas i maten. Det hände faktiskt oss att den ena burken exploderade så vi är glada att vi hade dom så.Ta med massor av kex/råån, mitt tips definitivt!!!
    så ska jag göra då. vill ju inte ha mat på kläderna
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Vickyb

Grattis på 30 årsdagen! KRAM!

zandrisen skrev 2008-06-02 11:40:32 följande:
    Heeeej tjejer!Nyss återkommen från en underbar weekend i Barcelona, och idag fyller jag inte mindre än 30 år! Fattar inte var tiden tog vägen???Iaf, Barcelona var mycket trevligt, shoppade massor av kläder och skor, och kikade runt i underbara inredningsbutiker, där jag tyvärr inte hade råd att handla nåt... Kostar ju lite att forsla hem om man nu slår till på nån trevlig fåtölj eller så, haha... Saknade dock ungarna tokmycket, sååå skönt att komma hem och få gossa med dom!
  • misan84

Godmorgon.
    Söt bild lindisen:)

Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*
    Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lindisen81
    misan84 skrev 2008-06-03 07:39:49 följande:
    Godmorgon. Söt bild lindisen:)Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm
    inez går oxå när man håller henne i händerna, sååå sött. hon blir så glad och vill mest gå hela tiden!
  • zandrisen

Morning!

Tack för alla gratulationer tjejer

Hade en riktigt mysig dag, trots att jag jobbade större delev av den. Jobbarkompisarna hade köpt tårta och blommor, och sen på kvällen var vi ut och åt på resturang, första gången vi är ut med Mick i släptåg, var skitmysigt! Härligt med det fina vädret också, satt på uteservering och njöööt! I helgen blir det kalas på riktigt, först vanligt tårtkalas och öppet hus för typ släkt och så, sen på kvällen blir det grillning med kompisarna.

Lindisen, supersöt blid!

• misan84
    Lindisen81 skrev 2008-06-03 08:01:56 följande:
    inez går oxå när man håller henne i händerna, sååå sött. hon blir så glad och vill mest gå hela tiden!
    fast han går väldigt stapligt än lärde sig nu i helgen nämligen. Men det är härligt med framsteg speciellt när det går så sakta:)
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69
    misan84 skrev 2008-06-03 07:39:49 följande:
    Godmorgon. Söt bild lindisen:)Hampe har lärt sig att gå nu när man håller han i händerna sååå roligt *glaaad*Såg att skattepengarna var utbetalda den 1:e undra när man får dem på kontot då hmmm
    inom 3 dgr efter beslutet den 1: juni står det.
    bör vara senast imorrn lr?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2