Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-07-18 06:34:54 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 06:30:57 följande:
    men på LÖRDAG människa *asg*
    asså inte blev saken bättre me nya glasögon!!! suck hahahahahaha... skönt me stora bokstäver, alltså jaaa du eftermiddag kanske dem dyker opp.. båten FRÅN ön går väl vid 8 snåret..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:40:24 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 06:37:20 följande:
    det är turen med mormors co?mamma då?
    dem åker me samma båt mormor , mamma å brorsan, men bror å mormor åker me husbilen å syrran fick snällt ta buss å tåg.. är bara fem platser i husbilen..
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 06:45:01 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 06:42:47 följande:
    jo tack,det fick jag höra...fniss
    hehhe jooo kan tänka mej det
  • Anns krypin
    jelikan skrev 2008-07-18 11:06:21 följande:
    Kramar till dig och jag vet hur det känns. Jag blev oxå akutinlagd pga allvarlig havandeskapsförgiftning och fick göra ett sjukhus byte med ambulans när  mitt blodtryck skenade och de upptäckte att Tore var förliten att födas på det sjukhuset jag låg på.
    Men fyyyy va hemskt.. Tack för kramar dem behövs så här den här tiden känns det som.. Så jäkla jobbit å tänka tillbaks men ändå vill man inte glömma något för det är jue nått man vill berätta för sitt barn sen när hon är mogen å höra om det.. Vi spela in mycket me videokameran när johanna kom till neo.. JÄKLIGT slitsamt å se men så nödvändigt oxå för att bearbeta det hela.. Även om jag vet att allt är bra me både henne å mej så äre jobbit innombords i hjärtat mitt..
    Hur länge vart du på sjukhuset??
  • Anns krypin
    Tania skrev 2008-07-18 16:48:49 följande:
    En hälsning från Elinor aka mammab...

Allt har gått bra och bebisen kom ut kl 09.29

Det blev en liten Tom.
    Men guuud så rart!!! äntligen
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:04:10 följande:
    Ann! du som hade hf och du med jelikan.. vad hade ni för blodtryck!?
    mitt undertryck va mellan 190-220 kunde knappt gå å dessutom påverkades min andning så jäkla grymt..
    Över trycket va oxå jäkligt men kommer ej ihåg nu.. detta va när jag vart inlagd å dagen då jag födde johanna via kejsarsnitt akut sådan var mitt BLTR 220/150
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:14:00 följande:
    ooh jävlar...aa men dåså.. en kompis till mej har 3 veckor kvar till bf.. hon hade vart på koll idag och hade höjt sitt... 140/101....men då verkar de ju ok
    ahaaa Okej.. men du?? viktigt å kolla trycket *menar* Jag mådde bra när mitt tryck var 148/100 men sen vart det värre.. men som sagt johanna kom i vecka 31+2 *L* din kompis kommer nog få det bra...
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:19:04 följande:
    ja! hursomhelst så är det nära så OM de skulle bli värre så är det inte "hela världen" om han kommer ut nu
    det är så sant skönt att det är nära, det hade ja me önskat *S* men jajaja nu är allt bra..

sååå hon skall få en kille??? men va kulit *L*
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-18 22:23:04 följande:
    140/90 går väl gränsen för "för högt" väl?
    helt klart högt men jag tror dem som kollat henne har is i magen för att inte jaga opp...

min sköterska på mvc strunta blankt i mina höga värden , å så gick det som det gick.. Det var min systerdotter faktiskt som påpeka för mej att det var nått galet me att jag hade så högt bltr å svullen hela jag.. Jag trodde att utbildat folk kunde sitt men fasiken inte min sköterska... När jag fick kallese efter vi kommit hem me johanna typ 2,5 mån efter så skulle vi träffa sköterskan igen på mvc men JAG bad om att få träffa en annan för ja lita inte ett dugg på sköterskan.. grymt besviken på henne...
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:26:31 följande:
    för högt för vad?! ingripande lr?
    jag kan INGET om sånt.
    Hon sa bara till mej nyss. jag har ltie högt bltr..
    -jaha vaddå
    -140/101
    -ojdå.va sa din Bm
    -inget...
    Hmmmmmmmmmm
    Ann! Ja en liten kille!! Zion! Det som jag ville att Tiger skulle heta.. hmmpff... Men man är ju två om valet
    åååååå så sött men du Tiger är vällan grymt oxå *S* Jag bestämde Johanna redan innan å faktiskt trodde vi att bulan skulle bli en grabb *ASG* så William var ett val där..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2