• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans

har mat/vätskevägrande kille som dock är piggare idag o mindre feber idag... kanske inte orka protestera mot flaskan igår?

gått i 4 dl idag (ska enl sjukvårdrådgivningen ha i sig 1,2 l) dock kissar han så skulle avvakta.. han orkar protestera än typ ha ha

papa är o köper isglass att prova med också..

hoppas på en frisk unge på torsdag.. vill ju han ska få ha en bra födelsedag!

• misan84

Härligt beckah:) o hoppas det kommer gå susen på uppkörningen:)

Sitter o laddar ner all musik nu från vår gamla data till den nya lär väl ta halva natten hehe. Mpste ju ha lite musik till midsommar. Då blir det en stooooooooor fest här hemma. 21 vuxns o 10 barn Ska bli riktigt härligt:)

jennsan håller tummarna att lilleman ska bli frisk!! Glass går bra som tusan här när lillen r sjuk speciellt piggelin:)

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-06-17 22:07:20 följande:
    HAHAHAHA skull eprecis skriva om det här!!!! SJUKT kul! jag bara garvar
    Sjukt var ordet sa Bull.

Asså... De får lära sig onanera ...på TV och då snackar vi inte teoretiskt onani utan de får lära sig på riktigt, nakna, med händerna och en instruktör, mitt framför kameran...
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-17 22:10:26 följande:
    Sjukt var ordet sa Bull.Asså... De får lära sig onanera ...på TV och då snackar vi inte teoretiskt onani utan de får lära sig på riktigt, nakna, med händerna och en instruktör, mitt framför kameran...
    snacka om att blotta sej totalt.. och dom som skäms så mkt säger dom, hur tänker man då?!!
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-06-17 22:12:20 följande:
    snacka om att blotta sej totalt.. och dom som skäms så mkt säger dom, hur tänker man då?!!
    nee hahahaha Asså... hon sitter och smeker sig själv och undersöker varje skrymsle och vrå mitt framför kameran och med en hjälpande instuktör?!! Jag dör. Det är dödligt pinsamt.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2