• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas

Tore har sovit hela natten så idag känner jag mig mer utvilad men fortfarande trött.
    Har en förkylning i kroppen som börjar härja mer och mer och de skulle inte förvåna mig om jag fick bihållsinflamation för det får jag minst en gng om året och har inte haft det än. När jag väntade Tore hade jag det 3 ggr under vintern/våren.

Fick en tid till kiropraktorn idag och gissa om jag längtar. Är så trött på att ha domnande armar och ont i ryggen och hugg i rumpan.

• Jessa6

NU har jag jobbat färdigt mina 6 veckor så nu ska jag vara ledig ända tills Elias ska börja på dagis, dvs 2 månader, ska bli så SKÖNT!!!

• Donna69

underbart regn här!!!! wiiiieeee

fixar o donar inför imorrn. LITE fint skadet lava....dom 5 första minutrarna iaf.
    Sen struntar jag i't...*asg*

• Donna69

"semestern" färdigdiskuterad med

blir "bara" småland, falköping o falun....inget gotland tyvärr utan det blir nog i höst eller jul.

just det....öckerö får la besök med....man vet ju aldrig *fnittrar som en fjortis*

nähepp, återgå till det roliga!!!

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-18 12:28:54 följande:
    underbart regn här!!!! wiiiieeeefixar o donar inför imorrn. LITE fint skadet lava....dom 5 första minutrarna iaf. Sen struntar jag i't...*asg*
    va händer imorn då? du fyller år? sessan blir inte ett...? midsommarafton är det inte... tar mitt kaffe å funderar vidare,,,

har varit heeela förmiddagen hos min mamma på jobbet, jobbar på fritids. Inez har haft sååå himla kul,. satt i mitten av 30 ungar och busade. snacka om att älska nya människor. trodde hon skulle börja leta efter mig efter typ fem minuter, men första lilla gnällropet kom efter 20 minuter! så man kan säga att hennes dag varit sååå kul. jag har sytt små hjärtan som ska hänga lite här och där sedan har jag inte gjort nå mera kul =)
  • Donna69

*fniss*

jane kommer....*lääängtar*

hur ska ni fira 1-årsdagen?
    släktkalas OCH kompiskalas samma dag?
    Släkt, vänner osv samtidigt?

vi har det någorlunda uttänkt redan men är nyfiken på hur ni ska göra...

• jelikas

Jag har bakat blåbärsmuffins idag för första gången i mitt liv. Blev faktiskt bra så jag bjöd hit min tvillingsyrra på lite kaffe och fika
    Igår bakade sambon bullar och jag fick diska och sköta Tore så nu är födelsedagsfikat fixat iaf så det är bara tårta kvar att göra men det behöver jag inte tänka på än då han inte fyller år förrens den 17 juli

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2