• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Jessa6
    Pusselbiten86 skrev 2008-06-21 20:20:01 följande:
    Måste bara fråga här inne lite snabbt....Nu när vi var gravida med dessa små (stora ) bebisarna... var de många som hade svidningar i tuttarna 1 vecka innan ni testade ? 
    Jag hade ont i tuttarna men det var mer på sidorna av dem, ont som satan när man vända sig i sängen.

Vaknade av ett samtal i morse som man inte vill vakna av. Min syster (ni vet hon som förlorade sin dotter i v 40 och nu är gravid igen) hade vaknat 6 i morse och blodet bara forsade, ilfart tillsjukhuset och kollade. Som tur var levde bebis , sprallade och hjärtat slog. Hon trodde ju den sista dagen var kommen för denna graviditeten och läkaren såg inte var blödningen kom ifrån. Hon "torkade ur" det sista sen kom det inte mer. Usch det är det sista de behöver nu....Men allt såg bra ut så vi får hoppas på det bästa. Men de tär ju en fasa verkligen när man gått igenom så mycket redan.  
  • Halvblod

Kikar in en snabbis...

Vi hade en bra midsommar med underbart väder.
    Stannade kvar i La då mina föräldrar skulle komma hem med tåg på natten (bilen gick sönder i tyskland när dom var på väg hem från fotbolls-EM) och jag tyckte att dom behövde en lite glad överraskning och se att Leia var där när dom kom hem
    Leia vaknade mitt i natten och fick en chock när hon såg att det var mormor som kom med flaskan

Ikväll åker vi hem igen för då börjar Riad sin semester.
    Senare i veckan eller nästa ska jag och mamma upp till Ullared och köpa massor av leksaker till Leias födelsedag

Misan: Usch, tur att det gick bra iaf!!! Leia satte i halsen för ett par månader sedan och jag fick helt hjärnsläpp. DETTA ÄR FRUKTANSVÄRT (!!!) men jag fick tom en tanke om att jag skulle vänta och se om det fixade sig själv efter att jag inte fick loss biten på första försöket...tack och lov fick jag tillbaka hjärnan men jag fick panik efter av hur jag reagerade i den situation.

• Beckah82
    Jessa6 skrev 2008-06-22 08:58:44 följande:
    Jag hade ont i tuttarna men det var mer på sidorna av dem, ont som satan när man vända sig i sängen. Vaknade av ett samtal i morse som man inte vill vakna av. Min syster (ni vet hon som förlorade sin dotter i v 40 och nu är gravid igen) hade vaknat 6 i morse och blodet bara forsade, ilfart tillsjukhuset och kollade. Som tur var levde bebis , sprallade och hjärtat slog. Hon trodde ju den sista dagen var kommen för denna graviditeten och läkaren såg inte var blödningen kom ifrån. Hon "torkade ur" det sista sen kom det inte mer. Usch det är det sista de behöver nu....Men allt såg bra ut så vi får hoppas på det bästa. Men de tär ju en fasa verkligen när man gått igenom så mycket redan.  
    Nej va läskigt vilken tur att det inte var någon fara. Pust!
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jelikas

Jag håller på och bli galen. Var inne och kollade hur det går med Tores dagisplats vi sökt. Skickade in ansökningen den 3 april och den har fortfarande inte blivit godkänd så han står i kö.
    Är ju meningen att jag skall börja jobba efter semestern så på tisdag skall jag ringa till hon som har hand om allt och fråga för jobbet behöver veta när jag kan komma tillbaka.
    Skickade in schema på Tore i slutet på april och de har inte heller blivit registerade som de skall bli så nu skickade jag in det igen fast via deras hemsida så får hoppas de funkar denna gången.

• Anns krypin

Nu har la familja vart nere i Söderköping å käkat glass *S* men mini tyckte väl att glass bara va så däär *L* va roligare å kolla in änderna som simma runt där

Må så gott

• Pusselbiten86

Blir det så blir det om vi säger så just nu är jagbara glad om min kropp vill fungerar normalt igen..Med mens, Äl o mens osv...

JoNaLi skrev 2008-06-21 21:33:46 följande:
    Planerar ni ett tredje nu?
  • Prinsessan Zelda

Misan - usch vad otäckt, man hinner ju tänka miljoner hemska tankar på nån sekund bara.

Jessa - läskigt, hoppas det inte var något så hon får behålla detta barnet nu.

Själv är jag trött!!! kom hem från usa kl 11 i förmiddags. har inte sovit nåt på hela förra natten. barnen sov och var snälla på flyget men jag kunde inte sova. tittade på filmer istället. såg bla I am legend som var väldigt bra, om man nu tycker om såna filmer
    Ska paca upp resten nu, alla kläder man shoppat, hehe. Gjorde av med ca 6500kr på shopping. Lite är till vänner också men ändå. Och det var pangar som jag fick av släktingarna där så inget jag saknar i kassan heller. vi hade en jäkligt bra semester alltså

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Jessa6

Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...

• Prinsessan Zelda
    Jessa6 skrev 2008-06-22 22:03:44 följande:
    Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...
    håller tummarna Ledsen
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2