• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Vilken stl skulle ni ta i Katvig strumpor, gamla färger om M nu har knappt stl 18 i skor. Skulle ni ta 15-17 eller 18-20? Vill ju inte att de bli för stora heller.

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-07 14:40:53 följande:
    Äh det är inte sant! Nu vaknade Thea. Inte nog med att hon inte ville sova som vanligt vid 12... hon tycker tydligen det räcker m 45 min också...
    Ahh en sån dag. Hoppas hon är snäll mot dig.
  • jompa

Det verkar ju som pingvinerna kommer i två olika suiter, en men tjej kantband och en med kill kanske?

• jompa

Så där nu står kladdisen i ugnen Blir tills i kväll när ungarna lagt sig tror jag
    Måste ge mig iväg snart i regnet och handla, vill inte men måste nog

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 15:12:32 följande:
    Åh gott! Jag funderar på att snickra ihop en rabarberpaj. MMMm!
    Mmmmm mumma med vaniljsås Räcka ut tungan
  • jompa

Så där mat i magen och bara en timme kvar innan läggdags. Tråkdag idag, hoppas morgondagen blir bättre.

• jompa

Hej hej

Stora barnet sover, lilla nattas av pappa.

Jen80: Så fina bilder på ungarna. Lillasyster blir bara mer och mer lik sina bröder men sååå söt hon är

Håller med er andra om tråkdag, regn och bara regn. Men jag har ju en kladdkaka som ska ätas ikväll mmm. Bara mannen nattat klart så ska den fram

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-07 19:51:29 följande:
    Helt sjukt ju, 3:e klippningen lixom.Men nu ska det ansas rejält, så kanske vi kan vänta tills efter sommare o klippa igen
    Ni för snagga honom

Kanske måste klippa sonen igen närmare jul och då blir det väl 3:e gången för honom och han är snart 3.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 19:55:03 följande:
    Haha, dessa är sålda för över ett år sen så de ger inga pengar nu. Jag insåg bara inte vilka godbitar jag satt på då.. snart hade de varit lagom till småsyskonen..
    Kan oxå ångra en del saker ibland, och en del saker har jag faktidkt köpt nytt nu till tjejen som jag ångrat.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-07-07 20:02:03 följande:
    Tack Åh, vilken jobbig eftermiddag jag har haft ! Ava har haft ont i magen och skrikigt till och från hela em. De andra två struntar blankt i vad jag säger och Liam gör allt han inte får. Kan sitta helt lugnt sen får han ett ryck och springer iväg och skriker. Roligast är det när syskonen sover. Åh, blir tokig! sen när Ava har supersvårt att somna när hon har ont i magen så är det inte så roligt. Känner mig grymt trött nu efter att ha varit ensam sen i osndags morse. Men imorgon kväll kommer han äntligen hem !!Är det någon som vet om bebisar kan få ont i magen av räkor? (alltså om jag har ätit ). Åt igår, men vet inte om det kan vara det. Åt en kaka som det var kaffegrädde i och McFeast (som jag inte vet om det är mjölk i), men vet inte om hon kan reagera på så lite mjölk... hmmmm... Så jobbigt när man inte vet. Shopping behövs här !
    Vad jag hört kan de reagerar på räkor, men det låter troligast med mjölken och ja det finns i McFeast, dels är det ju ost i den och sen såsen.
    Men har du inte pratat med BVC om hennes magont, har det sagt något?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10