• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi: Så fina tjejer du har och fina kläder har de på sig oxå

• jompa
    Jen80 skrev 2008-07-07 20:28:39 följande:
    Har ff inte blivit nån mer rea-shopping och jag MÅSTE ha Katvig leggings (rosa/vita) då hennes 62:or börjar bli lite tighta i midjan ). Nån som vet vart man kan hitta dem? Gärna så billigt som möjligt och fraktfritt . Vill hitta några tröjor till sönerna också och nån body till Ava...
    kolla på klkkids de kanske har leggingsen.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 20:33:16 följande:
    Sitter här och funderar lite...Man vill ju så gärna se bilderna på Molos höstkollektion och det känns som vi väntat i en evighet på bilderna hos Hippo och Matador.Men de har säkert också ett liv, en familj, kanske inbokad semester, kanske sjuka barn, kanske en inplanerad släktträff eller grillkväll hos grannen.Molokollektionen kommer ju egentligen helt fel i tiden, innan butikerna hunnit rensa ur sina reahyllor och mitt i sommarsemestern. Varför har de egentligen så bråttom?
    De undrar jag med, men det är väl så att alla vill vara först och då blir det väl tidigt som gäller. En sommar som denna funkar det ju när vädret är dåligt men är det bra väder så köper man inte höstkläder redan nu, inte jag i alla fall, då skulle jag köpa mer på rean.
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-07-07 20:57:08 följande:
    Tjolla_ får man smaka lite???
    Jag ska ta fram min kladdis nu
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:09:22 följande:
    Åh, kommer inte på KLkids. Måste kika ju. Blir grymt trött på min dator!! Och så har jag tvätt i källaren som måste hängas upp och så måste jag ut och ställa in vagnen i garaget. Hmmm, vill mest av allt shoppa lite ju !!
    vilken stl ville du ha.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-07-07 21:31:26 följande:
    Sant. Kanske köper ett par midiapple i 68 och randiga i 74. jompa: Missade ditt inlägg, men ovan ser du svaret ...
    De spelar ingen roll vilken stl du vill ha de verkar ha alla utom 98
  • jompa

God morgon gott folk.

Fortfarande trist väder så idag kanske det blir nån liten shopping Bara för att ha nåt kul att se fram emot nu när det är skitväder.

• jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 08:06:58 följande:
    Godmorgon!Ja, Butte, jag slängde iväg en order igår kväll.. svisch så försvann en tusenlapp....... fast orderbekräftelsen stämmer inte, det är frakt med fastän det ska vara fraktfritt över 1000 kr. Men de korrigerar väl det sen
    Har du hittat den randiga tröjan med knapp?
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 08:12:03 följande:
    Eller jo, vilken menar du? En sån i röd/orange toner blev det. Den lila tröjan finns hos EST.
    Ja precis de var de jag menade Bra att du hittat dem.
    Det är nog det enda plagget jag kände att jag ville köpa men det är ju för stort för min lilla tyvärr.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10