Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-08-08 15:37:41 följande:
    ja men jag har inte råd med båda suckPlånboken blir för fattig och jag skall ju köpa jacka till nikki också.Bra förslag annars som jag naturligtvis hade tänkt på redan för jag är shoppoholic
    Jag hade bara overall åt Milo i vintras, han blev ett i februari... Tycker det räckte.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    maugu skrev 2008-08-08 16:01:49 följande:
    Kikar in..underbara bilder på reklambebisarna...Isold: underbar bild på linnepojken-spexigt värre...Och fina tröjor Ängeln/Tjolla-vilka storlekar har ni tagit?Är oxå sugen på tröja men 92 är tokstort...kanske man får köpa baby 86...
    Både jag och Ängeln har 92. Milo hade inte kunnat ha 86... Inte länge till iaf.

Åhhh nu har jag finkammat alla shoppar efter katvigs lila midiappletröja eller IdaTs tröja med igelkottar. Finns inte nånstans
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-08 23:18:23 följande:
    åhh lilla goa söta milo
    Åhh Tack Kyss Jag blev så Milo-sugen nu när jag kikade på alla kort så jag var tvungen och gå in och snosa lite på honom. Han vände sig irriterat om, dumma morsan liksom

Underbart söta lilla Moa i bt! Sån söt kalufs!

Nääe nu ska jag nana kudden... Natti flicks!
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Åh vilken fin helikoptertröja! Den vill jag nog ha! Och den gröna med turkosa verktyg, så fin...

Jompa: Skönt att M sover nu. Man mår skit när man inte får sova och hon har ju hållt på så länge..

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-09 12:43:28 följande:
    Hej hejDå är vi 2 Längtar som sjutton tills man får se mer kläder i butikerna.Tyckte den med helikoptrar på som ligger ute på T var ganska fin.Dom ska nog säljas på webben också, det står ju Småfolk säljs än så länge endasti butiken i Nyköping.
    Ja den vill jag ha! Och den man kan se på småfolks hemsida, den gröna med turkosa verktyg. SÅÅÅ FIN!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-09 13:41:17 följande:
    Den med verktyg är super fin, o dom här 2 ser också fina ut:www.smafolk.dk/tcms/images/15.jpg
    Åh ja! ÅÅÅ vill ha småfolk NU! Och helst gratis

Jag måste med gå igenom garderober. Sparar typ inget till kommande syskon, jag vet ju hur jag är ändå. Köper nytt . Sparar en del favoriter bara. Alla Milos bodys är ju bara att sälja liksom, det används ju inte längre... *pust*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10