Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-08-08 11:02:05 följande:
    Jag köpte en lila midibody till Damien i höstas, i sann unisexanda, den skulle han ha till Katvigvelouren i rött o lila tänkte jag, men nu när det är tajm så har han så mkt annat så jag ska nog inte behålla det iaf. Han passar inte rikitgt i de färgerna tycker jag... nä det får nog bli T (men min är stlk 86 så det är inte din stlk)
    Oh, Milo passar superbra i lila, men body vill vi inte ha...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

ÅÅ äntligen Molosar i lådan! Men byxorna från est får jag vänta på tills efter helgen. *snyft*

Finns det svarta velourisar på Lindex hemsida? *hittar inte*

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-08 14:42:10 följande:
    Tjolla- Åh vilka fina! Kan inte bodysarna komma snart? *skynda skynda Krumelur*
    Åh har inte bodysarna kommit än? Vad trist! Ja dom är suuuperfina, hade ju velat ha byxorna med men får hålla mig till nästa vecka
    Ska fråga mitt lindex om dom ska få in annars tar jag gärna emot hjälp!
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 14:49:00 följande:
    okej frågan som kommer ofta men jag har glömt svaret. jag skall köpa molo lurv för första gången. Jessie har precis gått in i stl 80 då skall hon ha det i lurv va???Och nikki har 98 i det mesta men är det lite mindre så kan jag använda 104. Skall jag ha 98 eller 104 till henne????
    Jeansen i bt är ju URSNYGGA! F*N vad det stör mig att där är en rosett på dom. Spanade på dom igår. Hade dom låtit bli rosetten hade det ju klart blivit unisex jeans... *snyft*
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 14:57:17 följande:
    kankse tråkigt på märkes jeansmen varför inte ta bort rosetten, den sitter ju bara med ett par stygn.Tror inte det påverkar värdet så jätte mycket då många ändå inte gillar rosetten. Vid försäljning sen menar jag.
    Ja jag funderade på det. Vill bara inte det ska bli märke efter den, då har man ju slängt ut 400... Fundersam

Vad sa ni nu flickor, passar IdaTs igenkottetröja ihop dom röd/oranga Molosarna?
  • Tjollabolla

Ängeln, skulle just fota shampoodle med byxorna, men batteriet tog slut. Det var ingen hit, det skar sig ganska rejält ihopa. Inte alls samma oranga färg.

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:06:30 följande:
    Nu har jag lagt in bilder i BT när Liam provar dom nyaste Molo tröjorna, trodde 92 skulle vara större men dom var ganska lagom, är glad att jag inte tog 86. Skönt med lite att växa i också. Favoriten är nog ändå Domino, helt underbar, och jätte fin ihop med NS jeansen, dom andra passade sådär ihop med just dom jeansen.
    Sötnosen! Tycker alla passar med NS, framförallt den grön/rosa! Jag är glad att dom kan ha 92 i baby ett tag till iaf, men 86 hade inte funkat här.
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-08 15:17:10 följande:
    jag tror att jag tar 86 då. Skall du ha ny overall eller bara jacka nu när hon närmar sig året??? Tack för söt bild och svar
    Finns ett bra svar på det där; Både och Milo har fortfarande en lurvoverall, tycker dom är perfekta om dom bara ska sitta i vagnen eller bilen. Eller med regnbyxor ovanpå om det är blött ute! Sen ska han få en lurvjacka oxå mest för att jag mååååste ha den turkos/gula som kommer . Sen har vi ju såklart den oranga fleecen jag köpte av Jompa med. Hmmm. Hinner man använda allt?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:20:18 följande:
    Jupp, NS jeans är verkligen super, går att matcha med allt. Liam har ju 86 på dom från vårens, dom funkar men nu blir det ju lite mer att växa i, så 92 kommer han kunna ha länge.
    Milo har en i 86, men den börjar bli tajt om kulan liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10