Inlägg från: Tjollabolla
|
-
-
Ja det är trist. Men jag har blivit så kräsen så vi har i stort sett bara dyrare barnkläder. Undantaget några H&M jeans och lindex velourbyxorängeln83 skrev 2008-08-09 14:21:04 följande:Jag också O får jag dom gratis så blir jag super glad.Vet du hur mycket en långärmad Småfolk tröja brukar kosta?Egentligen är det ju ganska onödigt att spara nåt, är som du, jag lär också köpa nytt. Men alla "billigare" kläder får man ju inget för om man säljer, lite tråkigt.
. Jag hittar helt enkelt inget fint i affärerna längre, köper jag ngt så används det knappt, det blir alltid något fint danskt som åker fram istället
-
Ja jag håller med om H&Ms jeans! Dom är mjuka och sköna, iaf dom jag köpt på baby. Har inte kollat på större än... Får väl göra det snart, känns som att han växt ur alla sina långbyxor i sommar.jompa skrev 2008-08-09 17:54:43 följande:Jag är som du, letar och letar i de stora kjedjorna men så tänker jag alltid att om jag köper nåt danskt istället kan jag sälja det sen och jag hittar sällan nåt fint som inte är danskt. Men HM har faktiskt bra jeans till bra pris så det köper jag där.
Annars så hittar jag inget som faller mig i smaken. När vet att det finns finare liksom
. Å 99 spänn för en lindex tröja tycker jag inte är så himla billigt ändå, DÅ blir jag snål
*trams*
-
Jag tycker det går bra!jompa skrev 2008-08-09 19:36:15 följande:Går VV bra på T eller är det inget man säljer där? -
Hmm jag kan inte lägga in bilder i bt... Kan kopiera från galleriet, men inte klistra in. Är det bara jag eller fler som har problem?

Myser med sin Maja! I småfolk t-shirt, exit shorts. Maja i Molo.
-
Hmm här gick det visst. Och nu gick det i bt med. SorryTjollabolla skrev 2008-08-09 19:53:16 följande:Hmm jag kan inte lägga in bilder i bt... Kan kopiera från galleriet, men inte klistra in. Är det bara jag eller fler som har problem?Myser med sin Maja! I småfolk t-shirt, exit shorts. Maja i Molo.
-
Klart du ska, promenad är ju braTjejtriss skrev 2008-08-09 19:43:26 följande:Ååh, kanske ska ta med 3-åring på promenad ändå? Måste hämta mer kläder i förrådet som ska säljas och så var det ju det där med godis..
-
ÅÅÅÅ vad fin rymdtröjan var med dom randiga ärmarna! ÅÅÅ! Ångrar lite att jag tog den med helprint. Kanske behöver man både och?Jen80 skrev 2008-08-09 20:07:08 följande:God kväll på er ! Hur har ni det?!?Har precis lagt in lite bilder i BT och kollat på alla sötisar där. Loveliva, du börjar övertyga mig om att Ava säkert lär behöva lite såna ränder. Så söt lilla Hilda är! Är inte helt övertygad med ränderna, men eftersom vi brukar ha rätt lika smak så lär nog även jag bli förälskad när jag ser dem live *längtar*!!!Älskar för tillfället Ilons nya Molo-tröja. Åh, va fin han är i den!! Och nu hittade jag ju skor han hade osm passar, så då gillar jag den ännu mer . Har varit på Coop och köpt en stor godispåse och hyrt en film så nu ska nog sambon och jag mysa i soffan. Länge sen vi hyrde film...
har ju redan suiten oxå iofs... hehe.
Men underbara Hilda! Så dregglig och go! Superfina katvig ränder. Visst kan väl en grabb ha det? Orange ju
-
Iofs älskar min sambo allt som har med rymd att göra, men om jag kommer med 3 rymdtröjor blir han nog lite trött på migJen80 skrev 2008-08-09 20:19:38 följande:Ja, jag älskar tröjan!! Klart han behöver både och. Men den som är helprintad är ju också jättefin!Tycker absolut att de Katvig-ränderna funkar på en kille !! Tycker om dem mer och mer, men måste nog/vill se dem live.
Finns dom färgerna på nätet? Har inte sett dom. -
DU måste ha ett i frotté! Dom är 1000 ggr mysigare!ängeln83 skrev 2008-08-09 20:20:49 följande:La in lite bilder i BT, guuu va jag älskar Shampoodle, måste ha ett svart eller grått också.