Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-07 18:32:06 följande:
    Hmm..jättesvårt! En enfärgad lila, vit eller svart tröja. Av de du visar där så tycker jag husvagnarna men inget av dem är helt klockrent tyvärr Jag har samma byxor hemma och har bara haft dem med samma tröja
    Ja husvagnarna är nog bäst, men som sagt, inget är klockrent. Äh, kanske får vänta med att använda byxorna, jag är ju så petig så tar jag på honom nåt som inte riktigt matchar så stör det mig hela kvällen... *tramsig* Jag vill inte ha samma tröja, tycker han börjar bli för stor för det... Måste till Lindex!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-07 18:28:14 följande:
    Uttrarna passar bra till, tycker jag.
    Uttrarna såg faktiskt  bra ut till, ser sämre ut på bilden. Frågan är bara om jag får ner honom i den bodyn, det är bara 80
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-07 18:42:10 följande:
    Då ska jag spana in den. Kan du inte kolla hur Shampoodle ser ut ihop med byxorna, när du har tid såklart Jag funderar nämligen på att köpa den randiga tröjan, vore ju kul om man kunde ha Shampoodle byxan till.
    Jag fotar det senare ikväll eller imorgon!

Nu fick dom nya byxorna vänta, det blev me&i traktor t-shirt med molos blårandiga byxor istället. Milo har dessutom varit och klippt sig idag (IGEN! 3e gången denna sommaren!) så nu är han så fin så Hörs senare flickor! Shoppa på!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Åh vad trött jag är idag... *zzzzz* Blev sent igår och Milo ville upp vid sju trots att han inte somnade förrän elva. Nu är han trött igen minsann.*suck* Idag borde jag väl kunna hoppas på Molo i lådan, jag beställde i onsdags från matador och est... Fick mail från matador samma dag att det hade skickats.

Vad är det för tråd ni pratar om?? Jag får inte upp länken!! Vill läääsa!

• Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-08 10:48:02 följande:
    Åhh tack Blev så glad att småfolkbodyn passade med de molobyxorna! Finns ju inte sååå mycket annars som matchar byxorna.
    Det var jättefint ihop! Jag letar efter ngt som matchar dom byxorna, fast just den småfolken är ju inte så aktuell åt Milo

Söta söta Noel i  BT med! Vad stor han blivit! Han ser alltid så glad och gosig ut
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-08 10:52:40 följande:
    Min Melker har den småfolken som t-shirt
    Hehe, ja iofs... Jag brukar inte vara så sen på att ta på honom "tjejkläder"
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-08 10:56:29 följande:
    TjollaJätte söt Milo i bt!!!!!!!! Är det vårens Molobyxor? Fina!
    Tack =). Ja det är våren. Gud vad vi använt dom byxorna!
    Lina med Liten skrev 2008-08-08 10:59:42 följande:
    Nej det är inget bättre alls... Börjar bli smått desperat. Ska ta om ena bajprovet men annars har de inte hittat ngt... Och jag har provat att utesluta både mjölk o gluten... vad gööööör man alltså?? *sjukt orolig för lilla magen*
    Näe, nu har jag missat ngt. Vad är det med lilla Thea?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10