Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-09 20:24:08 följande:
    Men dom finns ju typ ingenstans att få tag i ju O helst vill jag ha på rea, dom är ju ganska dyra.Speciellt nu när det står så mycket på måste ha listan
    Hmm ja dom är kanske svåra att få tag på. Min oranga kommer nog att åka ut på T, den känns stenhård i jämförelse med frottén...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-09 20:27:18 följande:
    På nätet har jag bara sett den på Gucce. Köpte min i lokala butiken
    Åh där fanns den... *sugen* Fast jag vill nog invänta allt fint som kommer nästa vecka... *hoppas på småfolk*
    ängeln83 skrev 2008-08-09 20:29:02 följande:
    Dom är ju det, verkar blivit ett himla riv efter dressarna.Kan tänka mej att det är skillnad på dom, frotte är ju super mysigt.
    Ja den är så underbar. Vi har använt den supermkt på kvällarna nu i sommar. Kommer kanske nya i frotté i höst. Eller i velour kanske!! *drömmer*
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-08-09 20:37:04 följande:
    God kväll! Idag har vi haft en hektisk men mysig dag Började med städning av dagis och hemmet, sen iväg på båtfestival lite utanför stan med goda vänner. Pojkarna hade jättekul. Sen fick både jag och maken träna i regnet, skönt men blött Slog till på ett Mololinne på Trendsales idag och funderar på att köpa Katvigs blå chessprint ikväll.Så mkt fina Småfolkkläder i bildtråden idag!Tjolla, vad fin Milo är i den Småfolktröjan till hängseljeansen, toppenkombo!Jen80, jag som trodde att jag kunde stå över rymdprintet men nu när jag fick se dina bilder blev jag jättesugen, åh så snyggt det var på Ilon! Skorna är ju perfekta till dessutom.Ängeln, jättefint med den Småfolkströjan till schampoodledressen!
    Åh det låter som en toppendag Milo tackar så mkt! Tycker absolut du ska köpa chess, den är ju så fin!
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-08-09 23:04:46 följande:
    Haha.. ja min lilla Crazy-Unge   har flera såna bilder i följd ..så häftigt att se det är när han skrattar som bara den och få fnatt typ
    Haha så sööt!! Vilken buse
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-10 08:47:35 följande:
    det var inte jobbigt men man kände sig som en nybörjare med alla nya produkter i köket där jag hamnade först. Fick titta på fusklappar hi hi. Sen hamnade jag i dt och då hittade jag inte pommes knappen så det var ju lite pinsamt men annars gick det bra. Förutom att jag ville gå till sängen vid halv elva men var tvungen att jobba till ett.
    Åh det låter jobbigt! Bävar för när jag ska börja jobba den 1 sep... Jag kommer vara dödstrött på morgonen ju, för att inte tala om kvällen... *BLÄÄÄ*

Shoppas det ngt idag flickor? Jag är sugen på mer Molo, men vill nog vänta in småfolk nu. Finns iaf 2 tröjor jag vill ha där och dom är ju inte billiga direkt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10