• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-07-14 21:35:53 följande:
    Tusan bruden! Vilken karaktär du har!! *impressed* Jag får väl skylla på att min garderob bara är 60cm bred... Kanske skylle flytta allt till en dubblegarderob istället?? .

Ja men det löser ju allt.
  • jompa

Nä tjejer, ska kolla lite på tv nu innan sängen.

Shoppa lugnt

Natti natti.

• jompa

God morgon

Bra natt och lite lite sol nu på morgonen, hoppas det blir en bra dag. Får lunchbesök idag.

Lina: Kommer oxå leta små stövlar till M och säger som Smileycat, kolla Tretorn, såg dem på Ica Maxi och det fanns små stl. M har ju knappt knappt stl 18 på sina skor så för henne kommer nog stl 19 kanske funka i höst, eller 18 beroende på hur mycket fötterna växer nu.

• jompa
    maugu skrev 2008-07-15 07:24:29 följande:
    God morgon!Måste visa upp mitt fynd till lillbebben i magen..denna med en brun apbody...så är det någon som sett brun apbody stk 68 eller 74-hojtawww.tradera.com/auction/auction.aspx underbara bilder på VV och ungarna, Butte..tyvärr tycker jag oxå kvalitén är urdålig..efter tvätt så hade de krympt ihop och fått konstig passform, superluddiga..trist, för printen och färgerna är superfina..
    Hejsan

Kul att se dig lite här då och då. Är allt bra? Antar att du längtar efter den lille som spratlar därinne. Mysigt.
  • jompa
    maugu skrev 2008-07-15 07:44:57 följande:
    Jodå, allt är ok men jag är fantastiskt trött (bieffekt). Kan tydligen sitta i upp till 3-6 månader..Nu börjar det lilla pyret ge sig till känna-dvs det buffas lite varje dag-mysigt..Själv då?Varit på sem eller på väg?
    Allt är bra, semestern kommer snart Blir lite Gotland och lite Malmö och sen utflykter i närheten antar jag om man inte snubblar över nån trevlig resa
  • jompa

Såg att det igår pratades om Matador och om varan man beställt inte fanns så betalades pengarna in på ett Paysonkonto. Men hur ska man veta det om man inte har något sånt konto och hur får man tillbaka pengarna? Om de nu inte skickar nåt mail om varan inte finns.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-15 09:25:02 följande:
    Nu tror jag minsann att jag är klar med Liams packning Nu är det bara min och sambons kvar *pust*Har plockat in en massa av hans kläder igen, men vad tror ni om detta? För lite/mycket för en vecka?7 st långärmade, 14 st t-shirts, 8 par shorts/knickers och 8 par långbyxor? Satt o räknade lite på hans kläder innan, herregud det är ju en förmögenhet. O bara denna sommaren har jag köpt Småfolk t-shirts för 3300 kr, helt sjukt ju.
    Oj så mycket kläder har inte mina barn, alltså var då menar jag. Sonen kanske kommer upp i 4st långbyxor och 4st shorts. Kanske fem eller sex långärmade tröjor och 10st t-shirts. Så när vi åker till Malmö på söndag åker hela garderoben med Har tvätttid dan innan och ska boka även dagen efter vi kommer hem.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:33:13 följande:
    ojoj, vad lite isabel har nog 40 långbyxor minst räknar man med leggings så har hon nog 50-60 par. tröjor? kanske 50st
    Åhhh my, den tösen behöver inte frysa i alla fall eller gå med rumpan bar det är säkert.  Kan säga att jag ibland tyckt att det varit lite till sonen, speciellt nu när han håller på att bli torr. Mycket tvätt blir det
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:49:19 följande:
    nä, nu måste jag vika tvätt och sen sticka till lindex och köpa ännu fler byxor till isabel och en liten tunika kanske
    Men vi vill ha bild på din Småfolkssamling sen.

Och du shoppa lugnt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10