• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-16 09:32:56 följande:
    Godmorgon flickor.Kikar in en snabbis innan vi ger oss iväg, 1 timma kvar nu och just nu känns det som hela huset är upp o ner
    Ha nu en skön vecka på Gotland och njut, och om du hittar den lilla butiken med danskt måste du rapportera sen hur den var
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-16 09:36:09 följande:
    Mm.. särskilt som jag dessutom har flera symptom på struma så vill de ha extra koll, men än så länge kan de inte medicinera. Det ligger just på gränsen..Oj, Belgien? Finns NS där också?
    Ja tydligen och i Holland oxå. Funderar och funderar, ska jag eller ska jag inte. Frakten var inte dyr heller 8euro.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-07-16 09:47:54 följande:
    Jompa!: Coooooola Bob Marleytröjor i den där butiken ju!!!
    I den Belgiska? Vilket märke?
  • jompa

Hemma igen från Angelinah och söta Ida. Ska inte åka till henne något mer då hon bara får mig att fastna för massa kläder

Måste nog ha något i blomserien till M det var ju helt underbart det printet.

Angelinah: Tack för en trevlig dag Kyss.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-07-16 18:15:27 följande:
    Utfodrad familj och köket städat Tack själv tjejen   du ska absolut ha nåt blommigt till lilla sötnöten, sååå fin i det är hon!!!Men du.. Ska ni inte komma nå mera   va dårå?
    Jo jag kanske kommer om du inte visar mig några fina kläder så
    Ja hon är en liten men bestämd sötnos min lilla tjej.

Alltså vet inte om jag ska ha tröjan med randiga armar och blommor. Nån som har den som har en bild med den på barnet?
  • jompa
    lillronya skrev 2008-07-16 18:19:10 följande:
    Har inte Lina den till Thea?
    Just det , tackar.
  • jompa

Äntligen sover ungarna, puhhh dottern var seg idag, men nu så.

Vad händer här då?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10