• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-14 20:03:00 följande:
    Go kvällen Bubbla som däckat på golvet vid HELT fel tidpunkt *aj aj*..Men det blir väl att hålla tumsen för att hon sover natten genom iallafall nu då
    Så fin bild i BT så härlig syskon bild.

Jag håller tummsen för att Idis sover natten lång nu.
  • jompa

Åhhh kan det inte komma lite nyheter snart, vill shoppa massor.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-07-14 20:19:48 följande:
    Samma här   Iofs vääääldigt fattig just nu, så de kanske e bra det dröjer lite lite
    Jag med

Men de kunde väl typ komma lite bilder på hemsidorna i alla fall så man kan sitta och dregla.
  • jompa

Sitter och funderar på om jag ska ta lite glass eller inte, åt ju det igår oxå

• jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-14 20:34:56 följande:
    Åh tackar, du e en riktig kompis du (har åtit chips i helgen så de putar ut ur öronen men säg inte d t ngn )Det kurrar så i magen måste nog leta igenom skafferiet tror jag i väntan på att få nybakat bröd
    Åhhh håller du på och bakar, vill oxå ha nybakt bröd med en god ostskiva på, mmm fuktas i munnen.
    Kanske ska ta lite glass då, skit i sommarformen, den är körd ändå
  • jompa

Alltså nu börjar jag undra lite, beställde ju ett Molo regnbågslinne i stl92 från Poppilopp, fick sen ett mail om att det var slut, de hade glömt uppdatera sidan. Nu när jag tittar finns den stl fortfarande kvar men stl 98 är borta. Tänk om det nu fanns i stl 92 Fundersam

• jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 21:22:12 följande:
    mmmm jag upptäckte ju i början på sommaren att Thea äntligen hade vuxit i småfolks tröjor. Nu är plötsligt hela byrån full. Jag vet faktiskt inte vart de kom ifrån... Måste lugna mig lite nu. Sista kommer i morgon... sen är dte nog inga fler jag "måste" ha... Tror jag iaf...
    Inte förräns höstens nya kommer
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-14 21:23:10 följande:
    men maila och hör... jag köpte det sista i strl 98...
    orkar inte hålla på
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 21:29:57 följande:
    Känner lite så jag med... Hinner ju inte använda allt...
    Jag har fortfarande bara en låda i byrån till M med kläder hon kan ha, sen ligger det nåt och skramlar i låda nr 2 som är lite för stort. Ligger nog efter er tjejer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10