• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åhh så mysigt det är att kolla i BT, blir så glad varje gång. Och shoppingsugen

• jompa

God morgon

Halvrisigt väder så idag blir det Barnens Djungel så ungarna fåt utlopp för sin energi
    Men först frulle.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-12 08:32:13 följande:
    GodmorgonIdag ska vi på min kusins konfirmation, fast pojkarna får komma efteråt, 1 ½ timma stilla i kyrkan funkar inte riktigt för Liam Fint väder verkar det bli ialla fall.
    Tror du inte det skulle vara lite kul för Liam att springa fram och tillbaka, rycka lite i deras kläder och busa
  • jompa

Jen80, Söta Ava som bara blir mer och mer lik sina bröder, så söt när hon sover och fina kläder oxå

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-12 08:37:00 följande:
    Ååååh jo, det hade nog varit en höjdare
    Tror det med och speciellt om han har kläderna med knäppning ala din sambo (body utanför byxorna)
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-12 08:51:54 följande:
    Då hade det nog kunnat bli riktigt kul O idag blir det ju sambon som klär på Liam , kanske är bäst att jag plockar fram kläder åt honom, annars kan det ju bli hur tokigt som helst. O det blir ingen body
    Bra tänkt, det är nog säkrast om du lägger fram kläderna och ingen body som kan ställa till det

(Nu har jag köpt lite regnbågar till ungarna )
  • jompa

Hej tjejer

Har haft en heldag ute med ett besök på Skansen och sedan en tur i stan för att leta skor till min tjej som är tjockfotad utan hälar

Nu badar pappa dem och snart lägger sig lugnet här hoppas jag. Skönt att vara ute hela dagen, jag är helt slut känner jag.

• jompa
    Aannaa skrev 2008-07-12 21:35:03 följande:
    Lite OT kanske men ni är så duktiga på barnkläder o vet säkert svaret på min fråga Vilka nätbutiker har de fina mössorna från "Frithiof of Åre"?(deras egen sida funkar inte?!?!)Min tjej hade en sån, men nu har vi tappat den på Kolmården Buuuääää.....
    Vad fina de var, hur är de i stl normala eller?
  • jompa
    Aannaa skrev 2008-07-12 21:48:20 följande:
    Tack snälla, jag hittade dom Tyvärr hade dom inte den som vi hade innan Men nu ska jag beställa en ny färg då för jag gillade verkligen den mössan jompa > storleken på den vi hade är 1-6 år så det e svårt att avgöra... de är dock väldigt elastiska o min tjej är 3 år o då är den liiiite stor på längden så att säga!
    Ok tack då funkar nog 6-9 mån på min lilla ettåring då. Hon har litet huvud.
  • jompa

Värst vad lugnt det var här i kväll, men ni kommer väl igång lagom till jag gått och lagt mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10