• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Alltså jag kommer ju behöva handla lite nu till hösten och dagisstarten, ska bli så kul Frosseri i barnkläder.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-15 09:50:27 följande:
    Visst är det Så läckert när man lägger ihop alla sådär.
    Så fina alla är, kul med en liten samling så där

Och du snart kommer nog höstens kläder oxå
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:53:02 följande:
    weei skoj lindex velour är ju toppen till dagis
    Ja men P kommer nog mest ha vanliga byxor nu, han ser så bebisaktig ut i mjukisar Men nåt sånt par blir det nog i alla fall.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 10:08:33 följande:
    Här har alla barnen velourisar ibland Mjukt och skönt att leka i!
    Jo ibland har han oxå det men för det mesta är det vanliga byxor på honom. Under overallen blir det dock mjukisar, skönast så.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-07-15 15:15:03 följande:
    Håller med om priserna här och man vill kanske inte bara bo heller utan kunna göra lite saker och köpa lite kläder.
  • jompa

Hej förresten.

Haft lunchsällskap här men nu är det bara jag och ungarna igen. Fick hem min regnbågs tröja idag från Poppilopp, så fin den var.

• jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-15 15:33:15 följande:
    den nya för hösten? Är det favvo i repris fr förra hösten el är d ngn skillnad?
    Favorit i repris
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-15 16:20:40 följande:
    Tack Hon är LIVRÄDD för bubblor lilla bubblan, men blåsa dem utan bubbelvatten e skoj
    Jaha så nu äger du oxå en

Nån som har lust att laga lite mat till oss idag, så tråkigt att komma på vad som ska ätas.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-15 16:25:34 följande:
    Jupp... Den e ju bara sååååå cool   ska ha den helsvart dock så det blir till att byta lite stuff MEN bromsens ena pinne bråkar lite ibland, vet du vad man kan göra?
    Men det var så vår gjorde men vi eller mannen sparkade bara till den och sen dess har den funkat.

Ahhh du ska köpa svart suflett och åkpåse då eller.
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-07-15 16:48:13 följande:
    Hej igen! Åkte på en liten utflykt med pojkarna i idag, härligt soligt väder! Vi var i Sala och jag hittade till min förvåning en affär som säljer Småfolk. Trodde inte det fanns någon i närheten alls. Tyvärr hade de inte öppnat så jag kunde inte kika men nu vet jag iaf var jag kan tita på dem irl. Lina, vilken söt Småfolktröja med kossor på! Den har jag inte sett förut. Loveliva och Preggi, så fina era flickor är i Molos nya blommor. Det är det finaste trycket på Molos höst tycker jag. Angelinah, vilken härlig bild på dina barn i Kiruna! Och söt Ida i Molo förstås.
    Hejsan

Tack för sist, kul att ses irl. Du var oförskämt fräsch för att inte ha sovit något

Kläderna jag köpte passade perfekt och jag är så nöjd. Glöm inte att hojta till om du ska ha en sån där kväll på Slitage sen när nyheterna kommit, jag kommer gärna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10