• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-11 08:37:54 följande:
    Riktigt tråkigt, man blir mycket gladare när det är sol. Har dessutom en massa ute arbete som måste göras, men det får väl vänta nån dag till då.Nu är det jag som måste ha kläder, ska på konfirmation och 3 st barndop, så jag behöver nåt fint, men det blir nog lite till Liam också, så brukar det ju bli
    Jag kommer behöva lite kläder jag med i höst då man ska börja jobba, har ju en vecka som jag är lite ledig, när mannen skolar in barnen och då tänkte jag åka och shoppa till mig, bara mig
    Fast det kommer säkert slinka ner något till barnen oxå
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-11 08:42:34 följande:
    god morgonhär TOK regnar det så himla trist. HOPPAS verkligen att sommaren kommer snart.
    loveliva skrev 2008-07-11 08:47:30 följande:
    god morgon!Ingen sol i sikte här heller Regnet öser ner Ska till stan idag och se om lokala butiken fått in några Molo nyheter.
    Visst är det tråkigt
  • jompa

Sä där nu är vecko städningen klar
    Skulle vilja shoppa men har lite pengar plus att jag helst vill ha nyheter.

Men kanske kanske tar jag mig råd med nåt litet.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 15:17:25 följande:
    Jag också Fast ända affären vi var inne i som säljer barnkläder var Lindex, o där fanns inget.Men hade vi varit i nån "dansk" affär så hade jag garanterat shoppat loss till Liam
    Fina kläder du hittat, visst är det kul när man gör fynd och till sig själv

Är så shopping sugen så jag dör. Var precis i centrum och på Lindex, inget fint alls. Var även och letade skor till M då vi inte får på henne Kavaten, går fasiken inte att trycka ner foten, vet inte om hon är för tjockfotad eller och hon bara kniper med foten så jag skulle behöva typ sandaler med hel öppning. Nåt tips?
    Hittade ett par som passade i rosa med pärlor på för 300, inte min stil alls och vill inte betala så mycket heller.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 15:54:18 följande:
    Det är riktigt kul, o så är det ju alltid kul att handla på rea Är också på jakt efter skor, har bara hela skor till Liam, köpte ett par sandaler i våras och dom är givetvis redan för små, sen köpte jag ett par adidas sandaler, dom är super bra förutom att dom är lite för stora så jag är på jakt efter ett par sådana fast i storlek 20.
    Är de lätta att få på foten även ett liten babyfot som inte liksom trycker emot.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 15:54:18 följande:
    Det är riktigt kul, o så är det ju alltid kul att handla på rea Är också på jakt efter skor, har bara hela skor till Liam, köpte ett par sandaler i våras och dom är givetvis redan för små, sen köpte jag ett par adidas sandaler, dom är super bra förutom att dom är lite för stora så jag är på jakt efter ett par sådana fast i storlek 20.
    Om det är dessa du menar verkar stl 20 finnas här,

http://www.brandos.se/e_generated/article_2244_0_0_0.asp?extra=&nocache=7%2F11%2F2008+3%3A56%3A10+PM
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 16:08:14 följande:
    Jaa, där är dom ju Undrar om man hinner få dom innan onsdag om jag beställer idag, vill gärna ha med dom på semestern.
    Såg att det fanns flera färger.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-11 16:11:15 följande:
    Dom är super lätta eftersom man kan öppna upp hela skon om du förstår hur jag menar...
    Ja precis det är vad jag, eller M behöver så man kan sätta i foten och sen knäppa. Undrar vilken som är den minsta storleken, hon behöver ju kanske stl 18.
  • jompa

Nä tjejer, dags för lite umgänge med mormor och morfar och lite fredags pizza 

C U.

• jompa
    J essica skrev 2008-07-11 20:24:48 följande:
    Ingen som har en aning om vad Nova star går för på T? Funderar på 280 på köp nu. Sorry för ot.
    Har sålt två st jeans nyligen och de har slutat på runt 250.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10