• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer

Har idag sett många nya Molosar IRL. En del var fint och annat inte, enligt mig då. Gillade blomprintet, tyckte att deras leggings i lila/vit var fina, sen var den gråa klänningen med blommor på jättefin. Tyvärr har jag bara sett det i stora storlekar så något sådant kan man inte köpa. Tyvärr är det inget pojktryck som jag gillar i höst.

• jompa
    maugu skrev 2008-07-17 18:24:04 följande:
    Hej!Vad kul ändå att få kika IRL..jag är nöjd med mina inköp än så länge..isbjörnströjan utan ränder är verkligen fin, rymdsuit och cirkus oxå...Jag dissade vårens utgåva hårt men fick ta tillbaka det när man sett kläderna ett tag..vips, så kanske du oxå hittat en favorit som du "bara" måste ha
    hihihi ja så brukar det vara. skulle vilja se cirkus irl.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-17 20:15:47 följande:
    Hellu i tråden!!Full fart hela dagen här *puh*  Nu vill mamma bara sitta ner heeeela kvällen Härliga nostalgi bilder i BT sååå söta små bebbar och barn
    Hejsan

Hittade inga lånkisar idag heller, men imorgon bär det av till ett nytt Lindex så jag kollar där med om du fortfarande vill ha dem.
  • jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-17 20:59:33 följande:
    Ja, det är jättefint! Min 8,5-åring har fått en sån klänning
    Åhhh så avis jag blir, vill oxå kunna köpa det till min lilla tjej.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-17 21:03:02 följande:
    Hej vännen Japp, vill ha dem än, gulledig som håller span MINA STORA BARN DRIVER MIG TILL VANSINNE HÄR HEMMA   Jädra lååååånga regniga sommarlov!!!  *arg*
    Inge kul med barn som går promenader på ens nerver.
    Men har mannen kommit hem i alla fall?
  • jompa

God morgon tjejer.

Lite sur på Matador trots att jag vet om det men nu efter en vecka efter att man gjort beställningen och pengarna dragits så får man tillbaka pengarna via payson och där det står ett meddelande att varan är slut.
    Skittråligt. Måste tröstshoppa idag

• jompa

Hejsan tjejen

Välkommen tillbaka. Skönt att det verkar lösa sig med dagiset.
    Här shoppas det lite Molo, ja inte av mig men av de andra galningarna
    Jag längtar efter mer nyheter.

Åker i väg till Malmö på söndag med ungarna men sen måste vi försöka ses.

• jompa

Ojoj vad det var lugnt här idag. Sover alla än?

Ska försöka ta mig ut på en liten shopping tur snart ,men det blir inget danskt tyvärr, behöver lite saker till Malmö trippen.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-07-18 13:57:41 följande:
     Skönt med trådlöst! OM jag ska till Helsingborg eller Malmö om ngn vecka, vilka butiker finns det då?Bombom i Malmö och Lilla Helsingborg har jag hört talas om men det finns väl fler. Ngn som vet?
    Sen har du väl Annacill i Helsingborg, och i Malmö har du Lucky Little Me och Ajabaja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10