• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-25 11:41:00 följande:
    såååå fin din dotter är i klänningen SÖTNOSEN!!
    loveliva skrev 2008-06-25 11:41:39 följande:
    PreggiUnderbart söt tjej i fin klänning!
    CamillaJ skrev 2008-06-25 11:43:06 följande:
    Preggi- Så fin hon är sötisen!! Nova star mössorna hur är dom i S M och L vad motsvara det typ om man jämnför med Katvigs ????
    Tack! Ja, den är ju sååå himla fin!!

Sitter och måste få iväg min order nu men det blir nog 92, hellre precis lagom än alldeles för stor.. Annars finns ju lillasyster som kan ta den..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-25 11:50:53 följande:
    Preggi- Vad har du skickat eftèr?Jag håller med på med en order...på röd Wct Jacka nova star och en röd ns mössa men vet inte storleken Isak borde ha på mössan har ingen aning om dom storlekarna.
    Buttelina skrev 2008-06-25 11:51:19 följande:
    vad beställer du?
    Jag har beställt Nova star sandbyxor till Matilda och ett katvig velour set med byxor och jacka i rosa. Och en nova star kjol idag. Det var om den jag svamlade om storleken..

I valet och kvalet om jag ska ta ett wct set till Matilda men jag har bara använt Philippas jacka en gång.. Vi får se!

Vad hittar ni andra?

• Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-25 11:58:04 följande:
    Åh ingen som vet storlek??? På NS mössorna?? Måste verkligen skicka iväg nu ...orden.
    S =42-46 M = 48-52 L= 54-58
    Buttelina skrev 2008-06-25 11:58:07 följande:
    jag väntar med shopping tills imorgon ska iväg med ronya, linamedliten och tjollabolla och SHOPPA
    Åh, vad trevligt!
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-06-25 12:37:06 följande:
    Hej hej i tråden, kikar in en snabbis innan jag ska dammsuga.Preggi vad fina dina töservar i småfolk grodor och hundar, precis dom plaggen är jag sugen på till liten och stor.Var rädd att dom skulle se för pojkiga ut (sambons nojja) men dom var ju så flickiga och fina ändå.Ängeln- Har du provat katvig legginsen?? Jag tänkte beställa 92 till bebben förut men jag tyckte dom såg så långa ut???
    Hej!

Tack.. Jag tycker inte att de blir pojkiga, bara fina. Jag har ju småfolks gula med bilar på med till tjejerna utan att tycka att de blir pojkiga. Sånt köper jag när jag har mina antirosa tjejkläder perioder då och då..

Gäsp, här vaknade jag och ser att alla fyndar lindex velour. Åkte till vår Lindex just därför idag men de hade inte fått in dom än. Får väl ta en tur imorgon med så man inte blir utan.. Förra årets lindex velour satt jättebra på min stora tjej och har hållt sig hur bra som helst i tvätten..
  • Preggi

Hallå!

Jag har fått jobb!!! Så skönt att det äntligen är klart. Fick tom lite mer i lön än vad jag hoppats på. Det här måste firas med lite shopping. Vad shoppas här idag?

CamillaJ skrev 2008-06-26 11:41:14 följande:
    Jag har bestämmt mej men är nyfiken på vad ni tycker eller villken ni tycker är finast av dessa tatueringar ..kan säga att jag ska ha den på benet nere och den ska inte vera mer än max 10 cm... helt OT jag vet Små dåliga bilder kanske ser lite iaf Dennaeller denna ... (liten som attan)eller en liten till...(bilderna är kassa)Ni får gärna säga va ni tycker..alltid kul att höra!!!
    Jag tycker ettan eller tvåan. Allt bra med er?
  • Preggi

Vad fin han är Liam! Var bor ni som har grått och trist? Hos oss är det sommar och soligt idag.

• Preggi

Jag har hittat lite att köpa nu. Vet nån om katvigs lite tunnare munktröjor finns på rean nånstans? Vill köpa varsin till tjejerna en rosa vit till ena tjejen och så vet jag vilken färg till andra tjejen. Vad tycker ni? Hittar inte heller nån velourtröja i strl 92 el 98 rosa-vit, nån som sett?

• Preggi

loveliva, tack. hmm jag som sagt att jag aldrig mer ska handla från spojl efter förra gången.. Jag får nog göra det ändå. Frågan är om jag ska ta 92 el 98.

• Preggi

Tjejtriss, hon är snart 3 år. Så det kasnke är bäst med 98. loveliva, det kan man lugnt säga och jag fick ingen kompensation.. Nu fick jag hem mina anställningspapper från mitt nya jobb och det ser ännu bättre ut nu så jag måste ju bara shoppa.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10