Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Sitter och måste få iväg min order nu men det blir nog 92, hellre precis lagom än alldeles för stor.. Annars finns ju lillasyster som kan ta den..
I valet och kvalet om jag ska ta ett wct set till Matilda men jag har bara använt Philippas jacka en gång.. Vi får se!
Vad hittar ni andra?
Hallå!
Jag har fått jobb!!! Så skönt att det äntligen är klart. Fick tom lite mer i lön än vad jag hoppats på. Det här måste firas med lite shopping. Vad shoppas här idag?
Vad fin han är Liam! Var bor ni som har grått och trist? Hos oss är det sommar och soligt idag.
Jag har hittat lite att köpa nu. Vet nån om katvigs lite tunnare munktröjor finns på rean nånstans? Vill köpa varsin till tjejerna en rosa vit till ena tjejen och så vet jag vilken färg till andra tjejen. Vad tycker ni? Hittar inte heller nån velourtröja i strl 92 el 98 rosa-vit, nån som sett?
loveliva, tack. hmm jag som sagt att jag aldrig mer ska handla från spojl efter förra gången.. Jag får nog göra det ändå. Frågan är om jag ska ta 92 el 98.
Tjejtriss, hon är snart 3 år. Så det kasnke är bäst med 98. loveliva, det kan man lugnt säga och jag fick ingen kompensation.. Nu fick jag hem mina anställningspapper från mitt nya jobb och det ser ännu bättre ut nu så jag måste ju bara shoppa.
Har spojl nån rabbatkod man kan utnyttja?