• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nån som sett de randiga huvtröjorna från katvig i strl 92 el 98 nånstans?

• Preggi
    NovJenny skrev 2008-06-28 16:59:42 följande:
    Krumelur hade mer. KOm på att jag köpte min orange/turkosa där..
    Tack! Jag såg innan att det fanns på krumelur men frakten var 60 och det vill inte jag betala. Men det kanske får bli det ändå för jag vill verkligen att tjejerna ska ha varsin sån..
  • Preggi

Godkväll!

Tänkte egentligen hålla mig undan från datorn ikväll. Har lovat mig själv att inte shoppa mer den här månaden..

CamillaJ skrev 2008-06-29 21:42:58 följande:
    God kväll tjejer.. har inte kollat bak i tråden. Skriver lite endån.Idag har vi haft lite kalas ...för Isak, imorgon fyller han..ska bli kul att ge honom presenter Imorgon ska jag tatuera mej ju, börja bli små nervös. men det ska nog bli bra.Ni kan ju tänka på mej ...10.30
    Hej!

gick det bra med kalaset? Var han nöjd Isak?
    VAd spännande imorgon!!
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-29 21:54:40 följande:
    Jag är lite nervös men det ska bli kul samtidigt ju hoppas bara så att den ska bli snygg!
    Ja, klart det måste kännas pirrigt. Men det kommer säkert bli jättefint. Vilken av bilderna du visade valde du?
    En stor idag imorgon hos er. Födelsedag, förlovningsdag och tatueringsdag.
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-29 22:01:54 följande:
    Hahaha ja ...jag valde bild två Blomman
    Det blir nog jättebra.. Du måste fota sen och visa hur det blev...
  • Preggi

Goddag!

Vad mkt fint i BT som vanligt!!

Hur blev din tatuering CamillaJ?

Jag har blivit lite smått besatt av katvigs velour jackor. Måste nog köpa fler..

• Preggi

Hej tjejer!

Hur är läget?
    Här har vi varit ute hela dagen i finvädret och har inte hunnit kolla in nyheterna från molo än. Vilka svenska butiker har fått in dom? Finns det nåt kvar eller har ni redan köpt allt?

Dax att laga mat men sen hoppas jag på lite shopping ikväll...

• Preggi

Godkväll!

Shoppas det molo för fullt här idag?
    Själv har jag inte fastnat för nåt än. Jättebesviken än så länge..

• Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-03 22:07:09 följande:
    Jag tyckte älgarna var söta men inte riktigt mina färger, hade velat ha lite mer murriga höst/skog färger.Jag e också lite besviken men så är jag ju ingen molo galning heller. Jag har iofs inte sett isbjörna, kattter och pingusar va???Godnatt på er
    Jag som trodde jag skulle kasta mig över älgarna. Håller med om att färgen var lite fel. Hade förväntat mig lite mörkare och starkare färg..
    Är inte heller ett molo fan men nåt plagg då och då hamnar ju hemma hos oss ändå...

Sov gott!

Isbjörnarna har jag inte sett, finns dom på bild nånstans?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-03 22:14:56 följande:
    finns bara till stora...isbjörnarna alltså.. finns på bild hos nån shop.. kommer inte ihåg vilken
    Från vilken strl? Vilken strl har Isabel på molo?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10