CamillaJ skrev 2008-06-26 21:02:19 följande:
Hehehe nej okey jag minns inte att det kändes så mycket men man är lite benigare på benen Vi få väl se mene det gör inte så mycket man har ju fött barn !!Ja jag var i stan idag och köpte hmm.. jag köpte jeansen och ns mössan och ns wct jackan det sa jag va? Sen köpte jag flygplan (little people) han älskar little people så sen en stor drake ..som man flyger med sen så köpte jag pettson och findus memory så det är nog det som det får blir. Han får så mycket saker av alla.. eller jag hoppas inte så mycket leksaker få gärna bara klädpengar Har du köpt ngt mera då?
Nä, har man fött 2 barn så klarar man nog en tatuering utan problem..
Jag har inte köpt nåt än.. Vet inte alls.. Hon vill inte ha kläder iaf. Får muta henne för att prova nåt nytt numer. Oftast säger hon att Matilda får den istället...
Funderar på om jag ska beställa NS army..
Plummy skrev 2008-06-26 21:14:38 följande:
Tjejer.. ni som kan ;) Hur är småfolk suiterna i storlek? Även bodys..Nanoou, hur är de? Och slutligen Molo och ej sikke lej?Är ny i dansk djungeln ;) Har en Urban elk suit, tycker den är liten för att vara 80.. nåja. HOPPAS NÅGON vill svara..Tacksam för svar! =)
Jag tycker småfolk suiter är normala i strl utom de sommarsuiterna som är stora. Bodys är normala med.