Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-08-14 17:05:06 följande:
    Åhhh duktiga & sööööööööta Noel i bt!!!!! Såå underbara färger på Molosarna!Fiiina kombos & gulliga Damien!!!!
     Tack! Kyss Man blir lite fånigt stolt vid de första stegen.

Incommunicado- Fina D i flygplan och stars! Vilken storlek har du i NS-byxorna och vilken modell? Visst finns det en modell som är lite mer generös i midjan?
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-14 17:09:57 följande:
    Ja, första stegen kommer man ihåg väldigt väl! Åhh vad mysigt!!!! Vad duktig han är och tidig med att gå
    Ja, det kan jag tänka mig. Nu går han ju inte några längre sträckor än utan tar kanske 4-5 steg men ändå
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-08-14 17:24:39 följande:
    Å det låter smidigt!!
    Ja, monstermamma men på ett positivt sätt menar jag!
    lillronya skrev 2008-08-14 17:25:38 följande:
    Ja ikväll är det partydags!!Känns bara som att det är prioritering som  gäller. Molo, NS och me&i på en gång.....
    Det är mycket nu!

Svåra val...jag la en beställning på VV igår och sen har jag ett par Molo jag vill ha och nya NS jeans. Sen är jag (eller Noel) fit for fight
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-08-14 17:30:46 följande:
    Ja det är verkligen tur att jag börjar jobba nu så jag kan finansiera allt fint!Förstod hur du menade med monstermamman. Sååå roligt!
    Ja, tänk vad man kan shoppa när man börjar jobba sen. Jag kommer känna mig rik.
    jompa skrev 2008-08-14 17:27:39 följande:
    Hej tjejerFl har strulat för mig nu i eftermiddag men vad har jag missat? Har det kommit några lurvar ännu?
    Hej hej! Nope, inga lurvar än *trögisar*
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-14 17:53:02 följande:
    Hej flickor! Åh vad skönt att "se" er, jag är verkligen inte van vid att jobba en hel dag. Är ju helt slut nu! Massa fin post i bt! Ursöta Noel, så duktig han är på att gå! Han ser så go ut
    Hej tjejen!

hur går det på jobbet?

tack!
  • Duntoffla

Hallå igen!

Nu är man mätt och belåten.

Preggi och Jojoa- tack!

Jojoa- Fina Emma och Lukas i BT!

Preggi- kul att det funkar så bra på dagis med M! Jag vill också ha NS brallor (fortfarande) men vill verkligen inte ge 400 för dem. *dyrt*

Loveliva- Fina katvig och Molo! Hilda passar verkligen i babymössorna!
    Jen- Jag tycker att färgerna är fina men jag har aldrig riktigt gillat Chess-printet tyvärrGenerad
    Men jag har för mig att både Isold och Jompa har en förkärlek för det printet. De kommer nog svara annat

Ängeln- fin shopping! Är sugen att se bokstäverna på eftersom jag inte riktigt fallit för dem. (än... )

mortillsju- Fina Saga i Molos ränder och blommor!

• Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-14 21:01:36 följande:
    Tack snälla du! Jag älskar mössor! Särskilt babymössor
     Min knodd har aldrig haft såna. Han ser ut som en liten köttbulle då
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-14 21:07:00 följande:
    det gjorde min oxå, men han fick ha dom ändå
    Haha Men han var en söt köttbulle i dem. Det var inte Noel

Du som har lite info...vet du när Krumelur skulle lägga upp sitt nya?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10