Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mosen08 skrev 2008-08-14 11:29:27 följande:
    På matadorkids sida finns en liten bild på en orange vantfleece med rosa vantar, också supersöt.. det kommer bli väldigt svårt att välja känner jag
    Ja, det finns massa fint!

*städar och tvättar lite mellan varven*
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Nästan färdigstädat här. Ska strax gå till brevlådan och se om jag fått något paket *hoppas*

Elaizans mamma skrev 2008-08-14 12:28:37 följande:
    Hej,Någon som har handlat på trendsales.dk här??
    Hej. Ja, vad undrar du?
    Helle skrev 2008-08-14 12:29:06 följande:
    Min man visade mig denna idag. Undra varför ? www.dagensps.se/article.aspx&...

Nika- fina olika kombos i BT!

Lollypop- Söta tjejen i rosa! Älskar miniapple!

Hilti- Fin knodd i fina Molo!
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2008-08-14 14:31:48 följande:
    Tillägg: Min katalog är så himla borta så jag tror att min sambo bränt upp den...
    Haha.... Eller så ligger den under hans huvudkudde så han kan smygtitta på allt fint på natten.
  • Duntoffla

goddagens igen!

Lina- är du här? testade de randiga byxorna och tröjan igen och ska du köpa tröjan så kan Thea säkert ha 74 tom. 80 är bylsig på Noel och han har 80 i Dominio-tröjan och denna är lite större.

lillronya skrev 2008-08-14 15:38:13 följande:
    Goddagens i tråden!Har varit duktig idag. Städat hela nedanvåningen. Nu har jag gjort en deg till kanelbullar. Belönar mej själv med fl medan den jäser.
     Jag har också städat. Är slut nu. Skulle inte orka baka bullar
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-08-14 16:22:06 följande:
    Jag har INTE städat men orkar inte baka bullar ändå
    Haha... det räcker att ha några barn att ha hand om. Lillronya är ju värsta monstermamman som städar, bakar bullar och tar hand om flera barn. *impad*
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-14 16:40:33 följande:
    jag bakar bröd o tvättar medan sonen sover. Impade behöver ni inte bli dock, har bakmaskin.
    Åh, vad alla bakar! Jag hatar verkligen att baka bröd eller bullar. Kakor är kul däremot
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2008-08-14 16:52:53 följande:
    Tack Vad konstigt att du inte får ditt paket. När beställde du? Jag beställde förra torsdagen och hadde paketet på lådan i måndags. Beställde igen i går, och fick nu bekräftat att det är skickad. Ring dom...
    Ja, de brukar vara snabba. Jag la ordern 5/8 och betalade in 6/8. Hon sa att hon skulle kolla det och att hon varit i Köpenhamn. Hoppas nu att det kommer imorgon.
    Buttelina skrev 2008-08-14 16:54:36 följande:
    jag bakar chockladbollar längre än så sträcker det sig inte sååå söt han är i bildis!!! hur gammal är han? vad duktig han är!
    Chokladbollar är gott!

Tack! Noel är 10,5 månad nu.
  • Duntoffla
    siciliana skrev 2008-08-14 17:01:42 följande:
    Ursäkta jag stör i bakningen allihop! Tänkte bara kolla om nån har sett dominotröjan med dominoärmar i nån svensk shop? Strl 92. Vill inte ha body, tycker Wille börjar se lite nördig ut med "instoppat"
    Den finns i JR storlek i 92 på Lucky Little me. Har för mig att jag sett Baby 92 någonstans också...
    jojoa75 skrev 2008-08-14 16:57:30 följande:
    Halloj i tråden!Fina kombos med molo o meandi i bt!O lollypops tös i miniapple o lovelivas tös i pingvinger och och och... Alla är superfina som vanligt! Äntligen fått svar från Tradera säljaren som underfrankerat, h*n har satt in pengar för straffavgiften nu.
    Hallojsan! Skönt att h*n satt in pengarna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10