• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-16 16:24:51 följande:
    Tack Såg du några oranga velourjackor på Lindex?
    Nä, jackor fanns bara i rosa, grå och brun. Jag köpte rosa och lila byxor bara. Ångrar att jag inte tog den rosa jackan. Får åka dit imorgon igen, märkte att jag råkade ta 98 istället för 92 till M på dom lila byxorna...
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-16 16:28:41 följande:
    Vilken Lindex va du på? Forum? Vi va där och det fanns bara stora lila kvar   Köpte två par snygga Lånkisar istället Tur att jag fått hjälp med lila velour från annat håll
    Japp, i forum. Jag tog lila i 98 och 104. Trodde jag tog 92 till Matilda..
    Vill ju ha dom rosa och dom lila i 92...
    Var det dom lila lånkisarna du köpte? 2 pack?
    Jag ska kolla på lindex i Orminge. Tror inte att det är lika rykande åtgång där...
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-16 16:40:41 följande:
    Jag vill ha lila 92:or, Orange 86:or.. Inget av de fanns idag *snyft*Japp, dom lånkisarna va det, Ida har 92 i sina och dom sitter bra, tur jag inte tog mindre! 2 pack va det, randigt igelkott sen randigt ekorre
    Dom är jättefina! Jag ska nog köpa dom jag med.. Jag köpte tröjan till P. Testade till molobyxorna och det blev helt ok. Skönt att ha lite alternativ.
    Den blombodyn Ida har i BT idag har M med. Sååå fin!
  • Preggi

Ha en trevlig kväll tjejer. Nu ska jag och maken snart iväg och gå ut och äta och bowla.. Det var inte igår...

cu

• Preggi

Godkväll!

Hemma igen efter en kväll med mat och bowling med maken. Det var jättemysigt!

Jag har inte orkat läsa tillbaka.. Vad shoppas här?

Lina med liten: Thea är ju hur cool som helst i biltröjan från småfolk! Den har vi med. Jag tycker inte den är för grabbig. Tuffa tjejer passar i den!

Smillamilla, vad fina bilder på dina barn med himlen i bakgrunden. Jag ska ta nya på mina barn nångång..

• Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:45:01 följande:
    Tack, tycker du det? Jag har orange velourisar också men tänkte att det kanske blir fööör mcyket starak färger på henne. Brukar tycka bebben är finare i såna färger än storasyster.
    Ja, jag tycker verkligen hon sken upp. Tror det blir fint med orangea velour till. P har ju det till hennes gula småfolks tröja med hundar.
  • Preggi
    jompa skrev 2008-07-16 21:53:47 följande:
    Preggi: Gud så söta dina tjejer är
    lollypop skrev 2008-07-16 21:53:50 följande:
    Preggi:Vilka sötisar  i BT. Man smääälter!!! *Syskonkärlek*
    nikki2006 skrev 2008-07-16 21:54:43 följande:
    PreggiVILKEN SYSKON KÄRLEKMan blir ju aldeles varm inombords
    Lina med Liten skrev 2008-07-16 21:56:04 följande:
    Preggi: vilka enormt fina bilder! Man blir varm i hela kroppen!
    Tack!  Dom har varit så himla goa mot varandra hela dagen. Det var P som låg och tittade på TV och ropade på syrran och sa jag behöver en kram. Så låg dom där och kramades mina tjejer... Värmer så i mammahjärtat!
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:57:36 följande:
    Näää, fyyyy!!!! Nu står jag nte ut med bubbens bökande och snarkande mer.Ha en bra kväll och sov gott! Godnatt
    Godnatt!
  • Preggi
    terezita skrev 2008-07-16 21:59:01 följande:
    prreggi jätte fina bilder verkeligen!!
    Tack! Sov gott och förstår att du längtar efter maken. Har han varit borta länge?
    Dina pojkar är verkligen söta. Din lilla ser ju bara för go ut!

lollypop, vilken fin syskonbild! Dom yngsta 2 är ju verkligen lika!
  • Preggi
    lillronya skrev 2008-07-16 22:05:36 följande:
    Gick alla och la sej nu?
    Inte jag heller... Vi har verkligen vänt dygnet här... Bara m som sover här än så länge...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10