Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-22 01:00:46 följande:
    Tack för tipsen! Vad fina bilder i BT på Damien! Jag tror att jag kommer köra NS jag med mkt i höst. Nu är iaf skidflickorna beställda.. Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med rymdtröjan. Jag tycker ju att den är jättefin men jag vet inte om den kommer att passa Matilda?
    Tack! Ja NS är himla snyggt!

Har du ingen butik du kan prova tröjan i? Beställ o skicka tillbaka annars. Jag tycker tröjan är lite grabbig, men jag har ju själv tjejplagg ibland till Damien, poetry t ex så varför inte planeter till tjejer? coola tjejer kan ha den, är det en prinsesstjej du har så passar kanske annat bättre.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 08:33:26 följande:
    Rymdtröjan i baby utan print. Blev så glad när jag såg den så jag kunde inte hålla mig! Har ju väntat och väntat på den...
    jag köpte med ränder i babystorlek 92, tog utan ränder i pojkstorlek. vill ha olika! Dessutom köpte jag lite olika byxor med stjärnor och ränder som passar fint med ärmarna till babytröjan, Molobyxor vill jag inte ha sedan när grabben blir större och då är det fint med ett helt print resonerade jag. Jag köpte även suiten... kunde inte låta bli, är tokig i det printet!

Jag kommer troligen att köpa det mesta ur den här kollektionen, det finn shur mkt fint som helst... och jag som skulle ta det lugnt med Molo!

Jag kan också bli lite anti när alla köper samma, men Nova Star, Katvig och Molo är så himla snygga att jag vill ha allt, då blir det onekligen samma som många har. Populära märken.
  • Damien och Adrian
    Nika skrev 2008-07-22 09:59:50 följande:
    Hej alla!Nu är vi tillbaka efter semeesterm...en vecka utan internet! Man får ju abstinens.Kunde inte hålla mig längre igår när jag hittade spacetröjan utan ränder. Så det råkade bli en beställning på den och älgtröjan till dottern..och så slank det med en småfolk klänning från rean...Vill ha isbjörnar till sonen men vill se den IRL så att inte printet på fickan stör för mkt + att jag gärna vill ha några isbjörnar på framsidan...Hoppas på leverans idag!Kan inte bestämma mig om jag tycker att pingvintröjan är finade med eller utan ränder på ärmarna..vad tycker ni?
    pingviner med ränder, den är så blek annars i printet.

Isbjörnar utan ränder, den är kalasfin IRL och min ficka är vald så att den matchar, den syns knappt.
  • Damien och Adrian
    Preggi skrev 2008-07-22 09:37:53 följande:
    Samma som här då.. Men om dom behöver kläder så är det ju bara att shoppa på... M behöver verkligen ingenting därför är det svårare att motivera köp till henne men nu har vi ju en superfin tröja på ingång till P iaf.. Godmorgon! Nån mer som fått in molo?
    hmm texten jag ville citera kom inte med??

Planeten har ju gult också, och andra färger, du ska nog kunna hitta något att matcha med, t ex rosa byxor om du nu vill ha det, den är lättmatchad tröjan iaf med planeter.
  • Damien och Adrian
    emmelina skrev 2008-07-22 09:42:12 följande:
    Hej. Testar att ställa två molo- frågor. Antar att ni i den här tråden är experter Hittade en tröja på poppilopp "Molo Tröja Kuno "MotorCross" Vet ni om det printet kommer finnas i mindre storlekar? Sedan undrar jag om printet med älgarna kommer finnas med annat kantband än cerise?  kanske någon här som vet?
    motocross kommer troligen inte i små storlekar, älgarna är avsett som tjejplagg o kommer nog inte i fler - men jag är inte 100 på svaren, har bara för mig det.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-07-22 10:28:03 följande:
    Alltså det grårandiga med blå kant är inte alls lika snyggt på rackamajas bilder som på est.Undrar vilka som stämmer?Angelinah, du beställde de va? Isf måste jag få se bild!
    jag ahr beställt också, hoppas det är lika snyggt som på EST, där blev jag förälskad...
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 10:28:36 följande:
    Ja Milo är ju så pass stor nu så jag tycker att samma print på tröja och byxa ser dumt ut. Däremot samma ränder på armar som på byxa är fint tycker jag.Ja planeterna lär ju många ha, men ändå i stort sett inga jag känner irl. Det är bara jag som är tokig med dessa märkenra som jag känner!
    precis. Det är därför man köper det med - man vet ju bara om det mentalt egentligen att många köper.

Mina vänner är helt ointresserade av barnkläder och tycker att jag är löjlig och de tittar snett om jag pratar om det så jag anses nog vara snobbig.... men - syrran köper ju designerbestick och det tycker jag är ointressant så man lägger pengar på sånt man gillar helt enkelt.
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 10:29:42 följande:
    Alltså är det NÅN som vet vad jag kan matcha Molos grönrutiga byxor med? DOm som kom i våras alltså. Dom är i stort sett oanvända och jag tycker dom är så fina, men har inget att ha till... Hjälp tack!
    Du har väl en grabb? Jag matchade mina rutiga med tröjan jade bilbana som också hade ränder på ärmarna, du kan matcha med mcbody jade el har du långa byxor så kan du matcha med jade borrmaskin som har rutor på ärmen el mctröja. Och gröna stjärnor el randtröjan
  • Damien och Adrian
    Plummy skrev 2008-07-22 10:40:38 följande:
    Jag frågade tidigare, men fick inget svar.. vet någon när Katvig brukar släppa höstkollektionen? :)
    augusti
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 10:56:53 följande:
    Ja alltså jag har ju samma mönster i rutat i t-shirt med borrmaskin, men det ser så jamas aktigt ut på honom! Skulle nog vilja ha ngt snyggt enfärgat... Men det har vi nog inget
    mctröjan, den matchar kanon, den är ju nästintill enfärgad?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10