Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-06 12:12:26 följande:
    mmm, fiint
    Jag har gått och kärat ned mig i den rosa täckbyxorna och den oranga fleecen. Det skulle lillan ha minsann
  • mortillsju
    Angelinah skrev 2008-08-06 12:20:42 följande:
    Ihhhhhh... massa fiiiina Molosar i lådan   
    Hej!

Jag tyckte din lilla skrutta var sååå fin i bildtråden i sina utekläder! Helt ljuvligt med de olika lila och blå nyanserna!
  • mortillsju

Jag gillar stjärnorna jag ... Helst den med grå botten. Och prickarna med. Letar just nu leggings till lillan att ha med sina fina tunikor!

• mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-06 13:24:50 följande:
    vilken är det med grå botten? vilka leggings letar du efter? vilka tunikor har du?
    Av stjärnorna gillar jag den med grå botten och gröna och rosa stjärnor. Den som Angelina lade in i BT för en liten stund sen. En sån tröja vill jagf ha till lillebror. Kommer bli superfint till jeans eller menadis gråa canvas från förra hösten!

Jag har just nu två tunikor. Den med stora flowerprintet och den lila med gula prickar. Till den lila med gula prickar letar jag blå/lila leggings från Molo. Kan inte hitta dom *sur* De andra leggingsen (lila/vita och rosa/grå har jag set på Lucky little me!).
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-06 13:32:05 följande:
    kan inte den lila med gula prickar passa med flower leggingsen? eller fel färger?
    Den kombons ska jag kolla....vänta lite minsann....

*tbx*

Nä det blir inte rätt. Flowerprintet är mer dämpat. Jag har Molos lila velourbyxa hemma och den är inte heller bra till. Lindex rosa velourbyxa funkar rätt bra. Möjligt är ju att de lila/vita leggingsen funkar bra med om man har en kjol emellan!
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2008-08-06 13:29:38 följande:
    hmmtill isabel:älgtröja med prickärmarlurvjacka rosa och gråknappbyxorblombyxortill lillebror:knappsuitlurvjackalurvoverallcirkusbyxorbirkusbodylila/vit randig body och byxablå/grå randig body och byxaregnbågströja (tror jag)eskimosuitdet var nog allt... tror jag
    Härlig önskelista. Jag måste också komponera en!
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2008-08-06 13:36:11 följande:
    Den kombons ska jag kolla....vänta lite minsann....*tbx*Nä det blir inte rätt. Flowerprintet är mer dämpat. Jag har Molos lila velourbyxa hemma och den är inte heller bra till. Lindex rosa velourbyxa funkar rätt bra. Möjligt är ju att de lila/vita leggingsen funkar bra med om man har en kjol emellan!
    Kanske kan denna billighetsvariant funka??

shop.hm.com/media/products/655/DL655_64303_63005_62_4285.jpg
  • mortillsju

Önskelista (molo)  hem hit:

Saga vill absolut ha:
     jeanskjolen med mudd helst även jeansklänningen!
    rosa velourkjolen
    gråa velourklänningen
    skridskoflickstunikan
    blå prickbyxorna
    lite tights som passar till

Malte vill absolut ha:

stjärnjeans
    grå stjärntröja

Och då har jag inte ens frågat dem vad de vill ha för ytterplagg!

• mortillsju

Hej , hej i Tråden!

loveliva skrev 2008-08-07 16:35:56 följande:
    Inskolningen går bra, ska lämna honom första gånen i morgon. Han har ju varit på dagis 1 år ,men nu efter sommaren var det dags att byta avd. Så helt ny personal & barn. Vet ni vilka shoppar som kommer få lurvarna nästa vecka?
    Kommer lurvarna nästa vecka? *härligt* Vet du om fleecarna kommer då med? och vinteroveraller?
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2008-08-07 16:38:15 följande:
    hej flickor! Idag trillade jag dit på lite Molo shopping,  dom röd/oranga byxorna blev det . Såg en enfärgad lila tröja på Lindex som jag måste köpa och ha till! Shoppas det ngt här?
    Näpp, inte idag. Jag skjuter upp det dag för dag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10