Jen80 skrev 2008-07-08 20:58:45 följande:
Hej på er!USch, vilken start på dagen jag fick idag. satt och läste dödsannonserna och får se namnet på en gammal tant som jag kännt hela mitt liv och jag var som deras barnbarn (de hade inga egna). Har inte hälsat på henne alls mycket sen jag fick Liam, men har hela tiden tänkt att jag måste dit. Och nu är det för sent . Fick sån chock då jag inte hade nån aning om det. Även fast man vet att de är gamla så tror man aldrig att de kommer försvinna . Åh, vad jag ångrar mig nu, att jag inte varit hos henne mer . Förlåt, men behövde bara skriva av mig lite... Det var den sista gamla människan som funnits med sen min barndom. Känns så tråkigt!Igår blev det iaf lite shopping till slut. Katvig-leggings till Ava, Molo sorbetsuit och en Småfolkströja till Liam. Ska kika vidare på lite reor ikväll så får vi se... Imorgon ska jag iaf in till Lindex och förhoppningsvis shoppa lite. Inget magont för Ava idag. Skönt! Och ikväll kommer sambo hem efter en vecka iväg. Nu ska han vara hemma i tre dagar !!
Fydå så tråkigt, förstår hur du känner. jag borde verkligen hälsa på min mormor och morfar mer för dom är över 80 båda 2 men man hinner liksom inte. Man får se till att ta sig i kragen.