Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-05 21:29:41 följande:
    Åh, den var ju jättefin. Märker att jag har missat en del Molo iaf .
    Nej har inte katvigs strumpbyxor. Använder nästan aldrig det på Hilda Förvånad Stackars flicka som inte får ha klänning
    Men kommer nog börja använda klänning när hon kan stå själv
  • loveliva
    Jen80- Jag tycker verkligen det är jätte fint med klänning på små söta flickor, men jag är nog mest bekväm å tar på Hilda en suit eller body & byxa. Så smidigt när hon hänger i bärselen, också
    Men om jag känner mig själv rätt så kommer hon ha MASSVIS med klänningar när hon är runt 1 år
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-05 21:58:29 följande:
    Går auktionerna dåligt på T under sommaren?? Har fotat en hel hög med kläder, men då kanske jag ska vänta innan jag lägger ut dom?är det förresten nån som har ett par brandstrom coff jeans i strl 86 och vill mäta åt mig???
    Jag har haft och har tradera auktioner ute nu under sommaren, går bra tycker jag
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 22:17:38 följande:
    Japp, det är nog det som är meningen Därför måste man spara ihop lite innan så man har råd Det är många som sitter uppe på nätterna, för de flesta shopparna släpper sitt erbjudande vid midnatt.
    Jag brukar sitta uppe & vänta till kl 00 Sååå spännande!!!!
    jompa skrev 2008-07-05 22:11:07 följande:
    Hej tjejerVad händer här idag? Några nya reor?Själva är vi barnfria så nu rensas det och städas som aldrig förr, hela källarförrådet är rensat och det blev två fulla bagageutrymmen fulla. Nu har vi gjort snart allt uppe i lägenheten, allt som ska rensat är gjort och alla rum utom badrummen och köket är storstädat, det får bli imorgon. Så skönt att kunna göra det utan att behöva tänka på barnen och deras tider.
    Hej!! Härligt med barnvakt i rensningstider
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-05 22:18:40 följande:
    Åh vet ni vad som hänt ikväll?? Thea tog sina första steg!! Hon skrattade så hon kiknade och klappade i händerna efteråt
    Åhhhh GRATTIS!!!!
    Visst blir man sååå stolt?
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:22:12 följande:
    Det var efter din bild i BT som jag var tvungen att ha det rosa/vita mössan till jessie. Du lockar mig till shopping Allt är ditt fel.. Ta inte så söta bilder
    Hahaha, nu la jag in en till med mössan, så nu får du köpa en till Men visst är den underbar?!
  • loveliva
    gosmamman skrev 2008-07-05 22:45:02 följande:
    Nu ska jag kolla av T en sväng, sen är det sovdax. Natti natti
    Natti natti!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:49:18 följande:
    Det var den mössan jag vann för en timme sen på t. Bodyn har jag också. Kom med något nytt tips

Får vänta till höstkollektionen kommer då
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-07-05 22:50:21 följande:
    Jag har också den mössan, fick av några änglar här i tråden.
    Så söt Lilly är! Sitter hon själv nu utan stöd?
    Hilda sitter en stund sen välter hon
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:53:07 följande:
    Nej nu måste jag bara lägga mig. med min vanliga tur så vaknar väl jessie vid 6.God natt
    Go natt! Sov gott
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10