Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Måste verkligen duscha och sova nu.

Go natt!!! "Ses" i morgon!

• loveliva
    God morgon!
    Sovmorgon för mig idag då sambon gick upp med barnen Sånt gillar jag! Och igår sa han ja men köp mer Molo, de är ju såå fina!
    Ehhh, ja tack
    jojoa75 skrev 2008-07-06 10:22:47 följande:
    Tack! Han sov tom i motorcykeltröjan! Idag är det urtrist väder här, molnigt o regnar till o från..
    Fina inköp!!!! Jag har en känsla av att mina pojkar också gillar motorcykeltröjan. Jag tycker väl den är sådär Fundersam 
    Gulligt att sova med den på
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-06 10:45:37 följande:
    god morgon här är det fullt upp, i morgon åker vi till kiruna för att begrava mamma, mycket som ska ordnas!å ida struttar runt i molos älgar här hemma, såååå fiiiin hoppas det är bra med er allihopa?
    God morgon!
    Hoppas begravningen blir fin och att allt går bra *KRAM*

Vill också se bild på söta Ida i älgar!!!!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-06 11:04:27 följande:
    tack vännen
    Åhhh vad fin Ida är i den fina suiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Är alla älgsuitar med rosa kantband?

Tjolla

Jätte söta bilder i bt också
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 11:26:59 följande:
    Precis! Det står HELT STILL! Får inte fram minnesbild...
    jag kan visa bild om du vill???
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-06 12:34:35 följande:
     Åhh, lilla goding!
    Hilda säger tack desamma!!!!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-06 14:36:00 följande:
    Hej i tråden!Inne en snabbis och kollar läget, men här verkar lugnt.Kalasade hela dagen igår och en av favvopresenterna var ett presenkort hos tatueraren!!! Tjohoooo!Och nu ska jag hämta hem min tös om en halvtimme!! Tittar säkert i ikväll igen!
    Åhh!! Va härligt att få ha henne hemma! Hoppas hon haft det underbart på resan!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-06 18:11:12 följande:
    Min man är likadan. jag vill dit men han vägrar fast han aldrig varit där!!!!!Men på onsdag skall vi till köpenhamn för lite dansk shopping så det ska bli SUPER KUL
    Min sambo gillar faktiskt GeKås Sant!!! Han kan gå flera timmar nere på teknikavdelningen med alla spel och allt vad som finns där

Körde förbi där i torsdags och då var det väldigt tomt på parkeringen, så då var det nog tomt därinne också, kanske berodde på att det var så fint väder
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-06 18:57:44 följande:
    Vad lycklig du kan vara. jag önskade att min man gillade ullared. Men han vill i alla fall köpa molo kläder och det är ju värt mågot det med
    Han gillar Molo också Ganska nöjd med honom faktiskt
    Visade honom motorcrossprintet i bildtråden, och ja han tycker det är häftigt.....men jag gillar verkligen inte det....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10