Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-07-06 19:12:12 följande:
    Jag beställde motorcykelprintet först men ångrade mig sen. Själva printet är häftigt tycker jag men jag stör mig alldeles för mycket på fickan.
    Ja, just det ja, den fula fickan Är det ficka på alla pojktröjor??? HOPPAS INTE!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-06 19:26:26 följande:
    Tror att det är ficka på de flesta tyvärr. jag har sett det på isbjörnarna i alla fall.
    Trist att det ska vara så på pojktröjorna Men man vänjer sig kanske vid det också
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-06 19:31:10 följande:
    jag tycker babygrabbtröjorna är finare oftast, varför ska de vara så tråkiga i större modeller??
    Undrar jag också!
    nikki2006 skrev 2008-07-06 19:22:32 följande:
    Jag älskade kossorna direkt men det går ju inte att få tag på nu

Jag har kossorna, men är ganska trött på dem just nu Kanske blir T för dem

• loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 19:40:03 följande:
    Vilket är ert favoritprint från Molo, alla kollektioner? 
    OJ! Vad svårt! ALLA
    Jag gillar flygplanen väldigt mycket Och den randiga rosa/gula som Hilda har nu.
  • loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 19:49:04 följande:
    Insåg att jag borde ha haft tre eller fem favoritprint, men nu får jag stå mitt kast Det print vi har mest av här hemma är poetry och jag tror inte jag kommer tröttna på det i första taget. Vi har nog ett tiotal plagg.. Men även orkidéer och kaniner står högt upp på listan.Lamm, kossor, uttrar och flygplan är också superfina, men mer såna som jag kan tröttna på efter ett tag.. Ett äldre print jag var väldigt förtjust i är det tecknade djungelprintet med papegojor.. och det svart/vita mönstret med rosa kantband, som vi faktiskt aldrig haft här hemma ens..
    Åhh ja Orchidé printet är underbart!! Glömde det! Hilda håller på att växa ur både poetry & orchidé kläderna
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-07-06 20:29:27 följande:
    Jag måste bara fråga en sak!Hur många suits har era barn var?
    Pojkarna har växt ur sina, men Hilda har desto fler Ca 10 st!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-07-06 20:37:39 följande:
    Lilly har iaf 10 stycken om inte mycket mer. Noah ligger inte långt efter men de använs inte lika ofta. Fast jag räknar med sommarsuitar också. Kanske man inte skulle..
    Jag glömde sommarsuitarna Förvånad ca 16 då
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-06 20:42:21 följande:
    hellu på er här är det fullt ös med packning och organisation.. Vi åker upp i två grupper två olika dagar med flyg, så nu ska man dela på barnen, men det går nog bra   lite pyssel bara Hoppar nån nåt tjusigt
    Hej! HOPPAS verkligen allt går bra!
    ängeln83 skrev 2008-07-06 20:38:01 följande:
    För att den är fin Hade gärna haft typ tusen suits, men det funkar tyvärr inte på Liam, tar alldeles för lång tid att knäppa alla knapparna.
    Jag brukar ta på dem andra vägen, alltså med fötterna först genom halsringningen, fast det kanske inte heller är så smidigt när de är över året
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 20:48:16 följande:
    Haha, jag hade nog aldrig fått Milos kula genom det hålet
    sötis!!!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-07-06 20:49:31 följande:
    Tack Ida får på sig suitsen genom halsöppningen, som en kropps strumpa, funkar perfa!!! Knapparna funkar INTE att använda här, då får hon tokfnatt
    Bra! Då kan nog Hilda ha suit läääänge till

Men duuuu, vad matchar man kattprintet med? Vad som helst kanske? Är ju många färger i det printet...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10