• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-17 08:56:03 följande:
    Tack! Hur har det gått för dig? Stackars lilla sjukling!
    Det har gått rätt bra tror jag. De ringde ifrån där jag var i fredags och träffade vdn och sa att de vill gå vidare med mig men att de har en intervju kvar som de måste göra innan jag kan få definitivt besked och frågade om jag kan vänta till nästa vecka med besked men jag sa att jag vill veta innan midsommar.

Idag testade jag tjejernas nanoou splash klänningar som jag köpte på rea men det blev inte alls bra..

Vad ska ni hitta på idag? JAg har idétorka...
  • Preggi
    terezita skrev 2008-06-17 09:28:49 följande:
    vadårå?? vad var fel? bild
    Jag ska se om jag får med dom på bild. Jag tycker det blev nattlinne..
  • Preggi
    terezita skrev 2008-06-17 09:35:19 följande:
    jaha.. var de för långa?
    ja, och den rosa är ju lite ljus och min dotter är så ljus så det känns som hon försvann lite i den färgen.. Den gröna blev bättre.
    Bild kommer snart i BT.
  • Preggi
    terezita skrev 2008-06-17 09:54:41 följande:
    tycker töserna var jätte fina i sina klänningar... den gröna var det inget fel på men den rosa som du säger är lite för blek och det blir tyvär lite pyjamas varning
    Ja, synd.. men det får gå nångång iaf.. Annars är det ju ett väldigt fint nattlinne...
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 09:54:53 följande:
    Jag tycker nanoou-klänningarna var superfina och nu blev jag ju självklart sjukt sugen på en till Maia men fy...nej..ska inte!!
    Tycker du? Jag gillade den gröna mest. Men Maia är ju mörkare än tjejerna så hon skulle säkert passa bättre.
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 10:05:19 följande:
    men jag vill ju ha en grööööön då jue Hittar den långärmade billigt på lpl...och Maia behöver faktiskt lite långärmat..men det kanske blir ännu mer nattlinne då??
    Den gröna är helt underbar grön färg. Jag ångrar att jag inte tog 2 gröna. Köpte dom på freshmilks rea. Det får nog bli en till grön om det finns nån kvar..
    Buttelina skrev 2008-06-17 09:59:32 följande:
    du kan ju köpa preggis preggi: den gröna var sjukt fin på din stora tös, men jag kan hålla med om att den rosa var för blek för din lilla
    Får skicka henne på solarium...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-17 10:25:17 följande:
    ja, gör det, eller spray tan kanske nä hon är jättefin, det är klänningen som var blek
    Ja, det var en bra idé. Men jag har faktiskt aldrig tyckt att tjejerna passat i ljust rosa..

Så nu måste jag hitta nån annan klänning till matilda... Förslag?
  • Preggi
    Mawe123 skrev 2008-06-17 10:30:11 följande:
    Jag behöver råd, någon här som investerat i den här jackan?Hur är den stor/liten, användbar som regnjacka, vindjacka, fodrad??Velar mellan om jag ska köpa den eller polarn o pyrets vanliga vindjacka...
    Jag hade valt den från po.p. Tycker att deras skalkläder är jättebra! Nu är dom ju på rea med...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-17 11:02:23 följande:
    hmm, jag gillar ju verkligen småfolks vita med lila hundar.. och sen gillar jag villervallas klänningar super mycket.. billigare dessutom
    ja, dom är fina. Kanske får bli lite villervalla då. Det var ett tag sen... Hur är klänningarna i strl?
  • Preggi

Godkväll!

Ingen shopping än för mig idag. Får se om det blir nåt ikväll...

Som vanligt härliga barn i BT.

Infinite Joy! Gud så söta dina barn är!

gosmamman skrev 2008-06-17 20:16:46 följande:
    Gokväll ladies- hur mår ni här då??Preggi: det är inte klokt vad söt matilda är, posar vid väggen och allt. Min bebben är omöjlig att fota just nu, kutar som en galning. Din stortjej är också jätte fin .
    Tack, vad gullig du är! Det var inte länge sen Matilda var på rymmen så fort hon såg kameran.. Det är svårare att fota storasyster här nu...

Är det rea på mini rodini nånstans? Är lite sugen på jeansen...
  • Preggi
    isold2003 skrev 2008-06-17 20:48:01 följande:
    Slitage i Västerås har 30% på deras jeans.
    Åh, har dom webshop? Känner inte igen Slitage..
    gosmamman skrev 2008-06-17 20:50:10 följande:
    Hehe, här springer jag och jagar bebben med kameran i högsta hugg så springer storasyster efter mig och ropar "ta kort på mig, mig, mig" (fast jag redan tagit på henne först).
    Haha! Vad kul! Svårt att få med dom på samma bild va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10