• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-23 13:15:59 följande:
    jag vet inte egentligen vad jag är jakt efter smillamilla: frakten från trend2kids är hög..
    Som jag då, ständigt på jakt bara.. haha

Vad har du hittat på trend2kids, jag ska kika in om det är nåt jag med ska ha..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-23 13:36:25 följande:
    måste bara beklaga mig på matador! De mailade mig förra veckan att jag skulle få tre nya t-shirtar för de som kommit bort för typ 5 veckor sedan. och i mailet skrev han att ena tröjan var slut så han skulle skicka den med lejonen på istället.... ok??? får jag inte själv välja en ersättningströja?jag mailade och frågade att allt jag kunde tänka mig istället var slut i rätt storlek det enda jag kunde tänka mig var en långärmad tröja med elefanter... men att denna var lite dyrare, men att det kanske gick ändå??!! nu fick jag ett betalningskrav på 50kr typ 6dagar senare... hmm är trött på detta nu..
    Vad tråkigt! Fattar inte varför dom inte är mer rädda om sina kunder.. Så onödigt..

Jag hittade lite på trend2kids är det fler som hakat på annars tycker jag frakten blir för dyr för jag hittade inte så mkt..

Jag måste sätta mig in i hur jag säljer på Tradera med för vi svämmar över i kläder här hemma...
    Tjollabolla skrev 2008-06-23 13:42:40 följande:
    Å jag måste säga att jag är trött åp Rumba. Först tog det en vecka innan jag fick mina knickers. Sen skulle jag byta, jag skickade tillbaka och dom hade dom i tisdags. Fortfarande inte fått mina byxor! SÅ DRYGT!
    Ännu tråkigare med Rumba. Hon brukar ju vara så himla snabb och trevlig..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-23 13:53:13 följande:
    vi är iså fall 3 st vet du hur man gör banköverförelser till dk?
    Ingen aning, och jag kanske inte borde lära mig heller. Kan ju vara livsfarligt för familjeekonomin om jag börjar.. hehe! Har aldrig beställt från dk förut...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-06-23 14:16:30 följande:
    hehe, samma här! är så rädd för att ta oförsäkrat också pga min slarviga post men om nån annan beställer och tar oförsäkrat så blir frakten bara 80dkk
    Jag återkommer om beställningen. Måste hämta Flippis på dagis nu...
  • Preggi

Godmorgon!

CamillaJ skrev 2008-06-24 10:26:34 följande:
    God morgon tjejer.Usch känner mej förkyld Villket hemskt väder, inget kul alls blir att sitta inne hela dagen lång.Helt OT men jag ska beställa tid för min tatuering idag,MEN hitta ingen blomma jag fastnat för.. vill ha en förgätmigej men hitta ingen bra bild. Om nån ha nåt förslag på nån sida med blommor verka vara svårt att hitta tatueringar hojta till!!Isak fyller 3 år på måndag vad ska jag köpa???Vill köpa jeans hittade dom rockefella som jag ville ha men finns ingenstans i hans storlek så hojta till om ni vet snygga jeans till killar... (ej nova star) vill inte ha mudd till stor killen.
    Välkommen hem till härliga Sverige igen! Hoppas ni haft det bra. Jättefina bilder på dina fina killar i BT.
    Jag tycker du ska köpa mini rodini jeansen mud till Isak. Dom är så himla fina!!
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-06-24 11:41:10 följande:
    Hej och tack så mycket, inget kul att komma hem till detta hemska väder men endån skönt att vara hemma igen!Jasså vart hittar du dom jeansen.. vill helt inte ha mudd men det skadar ju inte att kika. Finns de på hemsidan eller?
    Det är inte mudd. Modellen heter mud. Kolla på mini rodinis hemsida. Dom är jättefina!
  • Preggi

Godkväll!

Är på väg till sängen egentligen men hamnat alltid vid datorn på vägen. Konstigt..

Härliga bilder i BT som vanligt..

Tjejtriss skrev 2008-06-24 21:42:03 följande:
    Nån som beställt från SPOJLS rea? Jag beställde den 18:e och har fortfarande inte fått något mail ang betalning
    Inte den här gången men jag beställde förra gången de hade rea och aldrig igen säger jag bara! Det tog flera veckor innan jag fick sakerna.. JAg mailade hur många ggr som helst... De var inte ens trevliga..
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-06-24 22:05:51 följande:
    Usch, trist! Jag har bra erfarenhet av Spojl tidigare, men nu är det verkligen seeeeeeegt. Kläderna är tänkta till hösten, så det är ingen brådska, men jag är rädd att bli utan dem
    Ja, det var trist och så klantigt av dom. De kan ju inte missat alla mailen jag skickade.
    Det är nog bara att maila igen och hoppas på det bästa...

Nån som har tips på rolig födelsedagspresent till en 3 årig tjej?
  • Preggi
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 22:25:18 följande:
    Preggi: mina barn är ju yngre så jag vet inte riktit vad en 3-åring kan tänkas önska sig...
    Nä, det är jättesvårt.. Dessutom så känns det inte som hon saknar nåt heller.. Jag får ut och leta lite..
    Hittade du NS på rea här i sthlm nånstans förresten?

Jag hade tagit suiten...
  • Preggi
    Duntoffla, tack
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 22:47:04 följande:
    Ja.... är det ngt du är ute efter? Har inte hittat 50% dock. Oslagbart!Funderar på att byta sonens blå med vita prickar mot verktygen iom att bodyn ska reklameras.
    Ja, jeans och wct byxor. 86 och 92. Vilka butiker har du hittat rea?

Vad var det för fel på prickbodyn?

Nä, såna grönsaker har hon inte.. Det var en bra idé. Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10