Buttelina skrev 2008-06-23 13:36:25 följande:
måste bara beklaga mig på matador! De mailade mig förra veckan att jag skulle få tre nya t-shirtar för de som kommit bort för typ 5 veckor sedan. och i mailet skrev han att ena tröjan var slut så han skulle skicka den med lejonen på istället.... ok??? får jag inte själv välja en ersättningströja?jag mailade och frågade att allt jag kunde tänka mig istället var slut i rätt storlek det enda jag kunde tänka mig var en långärmad tröja med elefanter... men att denna var lite dyrare, men att det kanske gick ändå??!! nu fick jag ett betalningskrav på 50kr typ 6dagar senare... hmm är trött på detta nu..
Vad tråkigt! Fattar inte varför dom inte är mer rädda om sina kunder.. Så onödigt..
Jag hittade lite på trend2kids är det fler som hakat på annars tycker jag frakten blir för dyr för jag hittade inte så mkt..
Jag måste sätta mig in i hur jag säljer på Tradera med för vi svämmar över i kläder här hemma...
Tjollabolla skrev 2008-06-23 13:42:40 följande:
Å jag måste säga att jag är trött åp Rumba. Först tog det en vecka innan jag fick mina knickers. Sen skulle jag byta, jag skickade tillbaka och dom hade dom i tisdags. Fortfarande inte fått mina byxor! SÅ DRYGT!
Ännu tråkigare med Rumba. Hon brukar ju vara så himla snabb och trevlig..