Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag ser postis!!!!!!!!!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

I dag kom poetrysuiten  Blir bra till våren

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-29 09:38:38 följande:
    Hej hej här tråden! Hur har ni det? Hade tänkt åka till stranden, men här regnar det. Klarnar nog upp snart, men det får nog bli lite ärenden idag. Korten har kommit som vi tagit hos fotografen så de ska hämtas, sen har jag fått paket från Lindex som ska hämtas, måste handla lite mat och annat... Lade upp några bilder i BT ifrån gårdagen och dagen innan...
    Hej!!!
    Ska genast kolla bt!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-29 09:40:39 följande:
    Så tidigt?Här kommer postis inte förens vid 13-14 nu för tiden.Vad väntar du för paket?
    Väntar på en grönrandig Molosuit från Rumba & 2 småfolk t-shirts från Linas fönster Men de kommer väl i morgon då. Poetrysuiten kom iaf idag Löööööv

Jen
    Såååå fin lilla Ava är!!!!!!!! Och söta storebror Liam Sååå lika!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    NovJenny skrev 2008-07-29 09:47:16 följande:
    Åh, den är så fin! Jag har 74 till Lilly och hoppas hon kan ha den ett tag till iaf. Verkar vara många som handlar från Lindex, har det kommit in massa fint? Kanske ska ta och undersöka den saken idag.

Kika in på Kappahl också Fina landskpaskläder!

Jag köpte stl 80 i poetry, den är STOOOOR nu!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-29 10:03:30 följande:
    Har Kappahl några fina killkläder också? Hittar aldrig något där tycker jag.
    Nja vet jag inte om jag kan säga....såg några bodysar med bilar på, liknande pop. Annars har jag aldrig varit imponerad av deras sortiment varken till flicka eller pojke. Men ibland så får dom till det Landskapet gillar jag, kanske inte bästa kvalitén, men duger bra till dagis
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ha en bra dag tjejer!

Ska diska & dammsuga nu

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjolla-Underbara semester bilder, och shopping!!!!!!!!!! Söta Milo

Nikki- Fina bilder på dina söta tjejer

Angelinah- Nice hopping!!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Nu struttar vi ut i solen

På återseende
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God kväll!!

Ängeln- Fiiiina Molotröjor!!!! I lööööv också stars!

Jen- Jätte söta Ilon & Ava på stranden Tycker Ava är sååå lik sina storebröder, iaf på bild IRL vet jag inget om

Verkligen helt ot fråga nu, hoppas det går bra!
    Men vi ska ju till Göteborg på bröllopsweekend nu i helgen och ska shoppa massor Vill ha ett par riktigt snygga jeans till mig själv. Någon som har något bra förslag till en liten dvärg??? Gärna lite stuprör
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10