Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-05 17:55:14 följande:
    Skulle vilja se en rejält tydlig bild på cirkusmotivet (molos alltså), finns det nånstans? Svårt att se hur det ser ut egentligen.. inga clowner väl? Hua...
    Eleraffs bilder blir megastora för mig, men dom har kanske inte det motivet?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor! Sovmorgon idag med . Inget sol och bad väder idag, men det regnar iaf inte.

Igår bestämde vi att vi ska åka till Helsingborg en runda med husvagnen och våra vänner. Man är ju skadad när det första man tänker på är "HMM vilka affärer finns där?" Det är väl Anacill och lilla Hlesingborg? Ligger dom inne i centrum? Annars kommer jag aldrig kunna locka dit sambon Vi ska åka över till Helsingör oxå, där måste ju med finnas några danska butiker? *längtar*

• Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 09:35:27 följande:
    Godmorgon flickor! Sovmorgon idag med . Inget sol och bad väder idag, men det regnar iaf inte. Igår bestämde vi att vi ska åka till Helsingborg en runda med husvagnen och våra vänner. Man är ju skadad när det första man tänker på är "HMM vilka affärer finns där?" Det är väl Anacill och lilla Hlesingborg? Ligger dom inne i centrum? Annars kommer jag aldrig kunna locka dit sambon Vi ska åka över till Helsingör oxå, där måste ju med finnas några danska butiker? *längtar*
    Eller, ja, klart det finns danska butiker där, men ni vet ju vad jag menar
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-07-06 10:18:12 följande:
    Läs ovan! LillaHelsingborg har Molo, Katvig, NS, Plastisock, IdaT, Wheat, Geggamojja, Cottonfield, Trollåsen, EjSikkeLej o säkert många fler som jag inte kommer ihåg. O ett helt bord fyllt med Molonyheter! AnnaCill har Småfolk, Molo, Katvig, One2Turn, NS, Wheat, IdaT, Cottonfield, Rockabilly o säkert många fler O som sagt världens trevligaste ägare. O en hel massa Molonyheter!!Båda har rea nu.
    Åh tack! Då kanske man kan komma till Lilla Helsingborg iaf, Anacill får jag nog inte sambon till . Vet du om det finns ngt i Helsingör oxå?

Ängeln: Jag är nästan säker på att det finns en butik i Visby, om jag bara kunde komma på vad den hette! Jag har fått för mig att det är nån som har nätshop...
    Vi har lite planer på Öland och Göteborg oxå, där finns ju med en del
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-06 10:42:21 följande:
    Tänk kvinna tänk Annars ska jag nog kunna nosa upp den. Kul med lite dansk shopping även på semestern Göteborg ska vi också till, o Köpenhamn
    Ja i Göteborg och Köpenhamn lär du ju inte bli utan dansk shopping Hehe...
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 10:43:10 följande:
    men HALLÅ!!!
    HEEJ!

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-06 10:45:37 följande:
    god morgon här är det fullt upp, i morgon åker vi till kiruna för att begrava mamma, mycket som ska ordnas!å ida struttar runt i molos älgar här hemma, såååå fiiiin hoppas det är bra med er allihopa?
    ÅÅÅ viill se bild!!!
    Allt är bra här. Hoppas det går bra på begravningen vännen. Alltid skönt när det är över... *kramar om*
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 10:52:33 följande:
    du får ju inte komma hit utan o säga hej ju! Då blir jag lite ledsen... Thea med!
    Äh, Thea vill bara se Milo byta blöja igen. ERKÄNN!
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-06 11:13:43 följande:
    Super nu vet jag vad jag skall göra i veckan. kan någon förklara för mig hur man gör om man vill spara ett inlägg. Jag vill gärna spara vägbeskrivningen.
    Det lättaste är nog att markera det och kopiera och spara. Eller skriva av!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 11:17:17 följande:
    Tjolla: vad go han är din lilla badanka! Maladressen e superfin!
    Tack! Han älskar verkligen att bada, han gör allt för att komma under vattnet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10