Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nilam 84 skrev 2008-07-06 12:08:57 följande:
    kan tänka mej att 86 passar här också nu. Men som sagt ville jag ju ha till hösten/vintern. Någon som vet om d kommer nya nu?
    Det kommer nya snart! Men jag hade bara tagit 86 om hon är 74 lång. Jag har en 92 till min son som är 84 lång och den är fortfarande STOR.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Nilam 84 skrev 2008-07-06 12:27:57 följande:
    hmmm, kanske ja får pröva när de kommer för att va på den säkra sidan...
    Ja gör det!
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 12:17:31 följande:
    på overallen alltså.... herregud vad jag är seg i hövvet. Kan knappt formulera mig vettigt...

Fast jag får ju vika upp vår i 92 till Milo en braaa bit fortfarande.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-06 20:15:05 följande:
    Fastnade lite på Blocket, sitter och kollar på husvagnar, kollade även en del igår, men nu slog det mej, vi har ju ingen dragkrog på bilen
    Vi köpte husvagn innan vi hade dragkrok Det är lätt fixat

Godkväll!

Hmm favvoprint från Molo, det var banne mig en svår fråga! Jag älskar kossorna och lammen. Wild Nature är så himla fint och även flygplanen. Tror att planeterna kommer hoppa in i toppen oxå faktiskt, känns som det blir stora favoriten i år. Hmm, ja, jag kan inte välja ett!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-07-06 20:26:00 följande:
    Fast tyvärr en dyr historia till vår bil, 15.000 kr för montering, för samma summa köpte vi en till bil MED dragkrok, fast tyvärr bara med 2 säten.
    Min sambo köpte en dragkrok på mekonomen och satte på själv
    lillronya skrev 2008-07-06 20:29:27 följande:
    Jag måste bara fråga en sak!Hur många suits har era barn var?
    Ja nu är det ju väldigt reducerat, men vi har väl 4 suits nu som bara används som jamas. Innan när vi använde suits då tror jag vi hade runt 15
  • Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 20:41:35 följande:
    Hmm ska man räkna med sommarsuits får jag nog höja mitt svar ordentligt
    Vi har 17 sommarsuits Förvånad  Oj då!

• Tjollabolla
    NovJenny skrev 2008-07-06 20:45:51 följande:
    Tjohooooo! Vill med ha så många men anänder de bara på Noah när han ska kladda med sanden ute. Annars är det otroligt krångligt med knappar och så för han är aldrig stilla. Och han har blivit så lång att han ser ut som en big baby. Verkligen.
    Vi använder dom så fort det är väder till det. Såå underbara! Lär ju va sista sommaren Milo kan ha det så jag passar på
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-07-06 20:47:04 följande:
    Jag brukar ta på dem andra vägen, alltså med fötterna först genom halsringningen, fast det kanske inte heller är så smidigt när de är över året
    Haha, jag hade nog aldrig fått Milos kula genom det hålet
  • Tjollabolla

Hej flickor! Shoppar ni?

Jag är så molo sugen, men har bestämt att det får vänta till vi är på semester och jag kan shoppa irl, mkt roligare =). Vi ska åka till Helsingborg tisdag nästa vecka och på fredagen fortsätter vi upp till Göteborg. Såååå LIIIIINAAAA! Vilka butiker måste jag hinna med?

• Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-06 23:03:13 följande:
    I Göteborg finn spojl o Gula hästen med Molo o Fresh milk har NS o Katvig bl a.
    Ja gula hästen har jag ju hört talas om... Jag får nog välja mina butiker väl så sambon inte tröttnar

Usch nu, jag trodde jag skulle orka sitta här lite, men jag är så trött... Vi hörs imonn flickor!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10