Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-30 12:28:33 följande:
    Jag beställde och betalade också i fredags. Har du fått mail om att det är skickat?Jag fick mail i måndags om att hon skulle skicka det igår.
    Nej, inte hört ett pip
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Uaaaa ja, så nu blir det samlad trupp ända in i lägenheten i fortsättningen!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-30 12:56:01 följande:
    Nu finns bilder i BT på mina fynd från Linas fönster, åå vad jag älskar att fynda.
    Men duuuuuuuu
    den småfolk t-shirten köpte jag också i stl 98/104. Är det samma t-shirt då kanske? Därför jag inte får någon i lådan Hmmm, jag har ju betalt, borde väl få mail om att den är slut då juuuu.
    Nu blev jag lite bitter
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-30 13:00:46 följande:
    Näääh, det är inte samma, min är i storlek 86/92, så du kan vara lugn
    Braaaaaaaa, nu är jag lugn igen!
    ÄLSKAR den t-shirten, har den i stl 86/92 också
    Köpte även den med kaniner
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-07-30 13:00:32 följande:
    Blev lite tröstshopping här också
    Vad blev det då?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-30 13:07:42 följande:
    Inte brusa upp sådär Den är tok fin, fast sambon muttrade som vanligt över att det var en "flick" tröja , men vem bryr sej om vad han tycker?Vilken med kaniner? Den gröna?
    Näää jag lovar att det inte ska hända igen

Ja, den med gröna kaniner & hjärtan. Hilda har bodyn Nu tänkte jag Melker skulle ha t-shirten först och sen får Hilda ärva den, eller om det blir att Melker "lånar" den av henne
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

DEnna fast t-shirt då & rosa hjärtan Och inte dreglig
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mosen08 skrev 2008-07-30 13:09:59 följande:
    Det blev en lila/blå randig molobody, har blivit helt galen i lila fick hem den lila/vita igår och den va så himla fin sitter och funderar på den rosa/grå med då blir väl sambon galen
    Fiiint!
    nikki2006 skrev 2008-07-30 13:15:03 följande:
    Vilka fynd du hittat grattis
    Tack
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-07-30 13:14:12 följande:
    Men gud vilken dag.Ja det är största skräcken att bli av med sina barn. Vilken tur att det ordnande sig sen.Nikki ville en gång följa med pappa och köpa pizza men han sade nej. Sen blev hon jätte ledsen med han sade att det bara tar en liten stund och att hon kunde stanna hemma.Så åkte han och jag höll på och vattna blommorna. efter 5 minuter så tyckte jag att det var så tyst. så jag tittade efter nikki.Hittade inte henne i några rum men dörren ut till trädgården var öppen. Så jag sprang ut där och ropade. Sprang ett varv runt kvarteret. In igen och kollade alla rum. Sprang ner till ån och annu ett varv runt kverteret.Sen ringde jag min man och frågade om nikki i alla fall hade följt med och det hade hon.Allt bara släppte och jag började gråta okontrollerat och sa till honom att han aldrig mer får ta henne utan att berätta det först.Jag har aldrig varit så rädd någonsin.
    Ja fyyy, man tänker ju alltid det värsta också, tyvärr Tanken slog mig att det kanske var någon inne i lägenheten som hade låst.
    Man blir ju liiiite mörkrädd efter allt som hänt i samhället sista tiden med mördade barn m.m.m.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-30 13:22:02 följande:
    sötnosen! Hon är helt bedårande som vanligt!
    Tack söta du
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10